#YO60 – Siropurile YO sunt rezultatul a 60 de ani de experiențe și experiență!
Siropul YO, despre care am mai scris eu anul trecut, când l-am descoperit cu încântare, împlinește anul acesta 60 de ani. Sună wow, nu-i așa? Căci aceasta vârstă respectabilă nu reprezintă doar un simplu număr, ci o serie de experiențe din care a deprins tot ce a fost mai bun, a învățat, s-a dezvoltat, s-a perfecționat și cel mai important, a acumulat experiență.
În loc de aniversare clasică, YO Sirop de fructe se sărbătorește având grijă de clinții săi și lansându-le o surpriză și o provocare, prin campania „60 de ani de experiențe”. O campanie prin care își invită consumatori să dobândească cât mai multe experiențe până la vârsta de 60 de ani!
„După 60 de ani de experiențe, brand-ul YO Sirop de fructe lansează consumatorilor săi următoarea provocare: să-și toarne un pahar de sirop YO cu apă minerală și să se lase purtați de gustul copilăriei. Pasul următor ar fi să ia o hârtie, să scrie toate experiențele pe care și-ar dori să le trăiască până la 60 de ani, iar apoi să păstreze hârtia într-o cutie de amintiri, sticluță cu mesaje sau într-o carte. Aceste rezoluții pot deveni astfel niște obiective pe termen lung.” a explicat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.
#DESPRE YO
Campania „60 de ani de experiențe” se va desfășura pe pagina oficială de Facebook a brandului YO Sirop de fructe în perioada 7 octombrie-7 noiembrie 2016.
Siropurile YO sunt originare din Austria, fiind cel mai popular brand de siropuri de fructe. Apreciat în egală măsură de copii și de bunici, siropurile YO sunt făcute din fructe de cea mai bună calitate, supuse unui sistem de control al calității fructelor extrem de riguros. Totodată, producătorii siropurilor de fructe YO au dezvoltat un dop unic, antipicurare, cu scopul de a evita murdărirea sticlei. De asemenea, siropurile YO sunt ambalate într-o sticlă foarte rezistentă, din PET transparent, mutistratificat.
#SIROPURILE COPILĂRIEI
Nu-i așa că și tu beai în copilărie siropuri delicios de aromate, făcute de bunica?! Din fructe proaspete, excelente și savuroase. Mie mi-au rămas întipărite în minte, sinonime cu sentimentul de vară, de vacanța și de livada cu meri și peri, ori de grădinița cu trandafiri și cireși.
Ideea acestei campanii a plecat de la faptul că în Austria, oamenii consumă acest sirop încă de când erau copii. Fiecare înghițitură îi scufundă într-o mare de amintiri de atunci și de peste timp. În România avem 11 astfel de posibilități (zmeură, soc, coacăze negre, coacăze roșii, căpșuni, fructe de pădure, lămâie, cireșe, măr & plante aromatice sau diverse combinații multivitamin), de momente de pauză, analiză sau de reîncărcare a bateriilor cu acest sirop de fructe, pe care să îl consumăm cu apă sau limonadă.
De asemenea, siropul de fructe YO este foarte îndrăgit și în alte țări din Europa, precum Germania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croația, Italia.
În România, siropurile de fructe YO sunt distribuite de Maresi Foodbroker şi se găsesc în toate marile lanțuri de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Billa, Selgros. Prețul recomandat pentru o sticlă de 0,7 l este de 12.99-13.59 lei.