Zicea ea, blonda sexy Marilyn Monroe, că diamantele (și pietrele prețioase) sunt cele mai bune prietene ale unei fete. Și probabil că nu se înșela prea tare. Eu aș spune că, mai degrabă, parfumurile de lux sunt adevăratele prietene ale fetelor – pentru că vorbesc despre personalitatea noastră, ne creează amintiri de neuitat sau ne reamintesc momente speciale ale vieții, ne însoțesc pas cu pas, învăluindu-ne cu povestea lor unică.
Și dacă?… Dacă le-am avea pe ambele într-un singur produs?! Acel moment unic în care parfumul nostru preferat și exclusivist ar deveni la propriu o bijuterie prețioasă?
PARFUMUL-BIJUTERIE
Benevolence, Cherry Garden, Tiara, Love is in the Air, Nouez Moi – iată doar câteva dintre parfumurile care, în numai 6 ani de la lansarea Casei, au reușit să facă din House of Sillage un nume apreciat în 45 de țări, printre care și România, unde brandul este distribuit exclusiv de Elysee.
Vara această însă, iată, avem de-a face cu un nou standard în Haute Parfumerie: Hauts Bijoux – parfumuri-bijuterie, care se remarcă nu numai prin combinațiile sofisticate și gurmande de note florale sau fructate rare, precum vanilia de Madagascar, Mango zemos ori mandarina de Calabria, adevărate călătorii exotice ale tuturor simțurilor.
Lumina reflectoarelor și privirile noastre cad acum și asupra ambalajelor prețioase și spectaculoase: flacoanele de parfum sunt din cea mai pură sticlă manufacturată în Franța, pictată și șlefuită manual și au capacele placate cu aur alb, galben sau roz de 18k, în care sunt încrustate cristale Swarovski cu tăietură de diamant.
Nicole Mather, creatoarea brandului, are ea însăși o poveste fabuloasă. S-a născut la Sibiu și a imigrat împreună cu familia, la vârsta de 3 ani, în țara tuturor posibilităților, acolo unde a învățat că perseverența și munca te ajută sa-ți îndeplinești visele. Așa că visul său de acum 20 de ani, pe când lucra în poziții cheie în corporații celebre în domenul finanțelor, acela a putea povesti într-o zi despre propria ei companie în domeniul cosmeticelor, s-a împlinit.
Brandul creat de Nicole Mather se bucură de succes în magazinele unor faimoși retaileri de lux, ca Bloomingdales, Neiman Marcus și Bergdorf Goodman. Dar pentru că fondatoarea și CEO-ul casei este de origine română, România nu putea lipsi de pe harta exclusivistă House of Sillage și este deja distribuit în România exclusiv de parfumeria Elysee.
VEDETE LA LANSAREA UNUI PARFUM-VEDETĂ
Lansarea noului brand Haute Parfumerie de la House of Sillage a avut loc ieri la Aqua Herăstrău, în prezența unui grup exclusivist de vedete precum Andreea Berecleanu, Monica Bîrlădeanu, Simona Pătruleasa, Amalia Enache, Diana Bart, Diana Dumitrescu, Aicha Nicole, Diana Cosmi sau Cosmin Tudoran, jurnaliști, beauty bloggers și influencers, dar și a celei care a pus bazele exclusivistei case de parfumuri, Nicole Mather. Într-un decor elegant, din care nu au lipsit florile albe, șampania, cireșele și muzica bună live la chitară – embleme ale parfumurilor semnate de Casa Sillage – noi, cei invitați, am aflat întreaga poveste ca un basm, a unui brand sinonim cu luxul suprem.
În atmosfera plină de strălucire a evenimentului de lansare, cocktail-urile oferite de Martini au încercat să spună povestea House of Sillage în același mod subtil și de neuitat, exact așa cum o fac parfumurile create de Nicole Mather.