Quote

#mycal❤ins – Limbajul Calvin Klein

#MYCALVINS
Doamnelor, domnișoarelor și domnilor,
Calvin Klein prezintă ultimul capitol al mișcării #mycalvins:
Limbajul Calvin Klein

Cum?
Prin Colecția Toamna ’21!

Despre ce este vorba, mai exact?
Calvin Klein prezintă cel mai recent capitol al mișcării #mycalvins: Limbajul Calvin Klein, o campanie multimedia care promovează discursul brand-ului despre explorarea exprimării de sine prin limbajul verbal pe care îl folosim și hainele pe care le purtăm, printr-o serie de testimoniale atipice și ipostaze speciale:

Fotografii Renell Medrano și Hong Jang Hyun și cei doi regizori de la Rubberband au surprins imagistic o serie de persoane exponente pentru domeniul artistic și creativ. Fiecare redă o exprimare individuală a limbajului în lumea concretului: rutina recitării, reveria cu voce tare, scrisul pe hârtie, vorbitul de unul singur, pauza pentru gândire, poezie, arta de a povesti.

https://m.youtube.com/watch?v=r1yAnNh9S_8&list=PLyicZ8tGKGhPBDYPZKiwFUPv0GNGThf8Q&index=3

Distribuția:
– Damson Idris, actor de filme și teatru
– Deb Never, cântăreață, compozitor, vocalistă
– Dominic Fike, cântăreț, compozitor și actor
– JENNIE, artist global, performer
– Francesca Scorsese, actriță, studentă la film
– Kaia Gerber, model, actriță, gazdă a unui club de carte
– Moses Sumney, cântăreț, scriitor, povestitor

Gama de produse din colecția Toamna 2021 se concentrează pe item-urile essentials, cu accent pe confort și minimalism.

În colecția Underwear, bumbacul modern folosit oferă un stil suav, având integrat în design banda cu logo Calvin Klein. Structura modernă oferă o colecție de linii simplificate, realizate ca atare în mod intenționat.

În colecția Jeans, hanoracele cu glugă și tricourile sărbătoresc monograma iconică a brand-ului, și noile item-uri inconice din denim includ jachete decupate și stiluri relaxate; Straight Jean din anii ’90 aduce înapoi o linie conservatoare, cu un twist modern care constă în folosirea denimului organic pentru care se folosește mai puțină apă în procesul de colorare.

Credite pentru campanie:
Fotograf: Renell Medrano
Fotograf doar pentru JENNIE: Hong Jang Hyun
Videoclipuri: Rubberband
@calvinklein
#mycalvins

#CINE ESTE SARKK
SARKK S.A., fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate și pe ro.tommy.com.
De la 1 iulie 2019, SARKK S.A. a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori

#ALL ABOUT CALVIN KLEIN
CK este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *