Gallery

Tu ce oras ai vrea sa descoperi? Eu – Rio de Janeiro, e clar!

Spoturile publicitare. Fugim de ele mancand pamantul.
Si ne enerveaza maxim cand ne intrerup emisiunile sau filmele preferate la televizor, fix cand ne e lumea si actiunea mai draga.
Si, totusi, o noapte pe an, de ani intregi incoace, eu si alte mii de persoane ne-o dedicam integral… vizionarii de spoturi!

E vorba de “Noaptea Devoratorilor de Publicitate”.
O noapte in care umorul, publicitatea de calitate, echipele geniale de art-directori, creativi, copywriteri si regizori lasa concurenta dintre branduri si corporatii la o parte.
Si ne ofera, pret de 1 noapte, un spectacol de calitate, care schimba perceptii si dispozitii, aduc hohote de ras si stare de bine.

Eu, recunosc, sunt o devoratoare de publicitate inca din facultate (deformare profesionala, as putea spune).
Si, sincer, sunt cateva branduri pe care le-am cunoscut prin intermediul sporturilor lor publicitare si abia apoi le-am cunoscut & testat si live.
Ce sa mai, e deja un lucru stiut ca spoturile bine facute si cu mesaj chiar fac deliciul publicului, raman in mentalul colectiv si ne schimba, pur si simplu, perspectiva asupra lumii, asa cum o percepem noi!
Lucru pe care ni-l propune, ca pe o provocare, si noul spot Heineken®, “Cities of the World”:
sa ne deschidem mintea si sufletul. Sii sa redescoperim lumea in care traim!

Si, daca intr-o buna zi (spune provocarea Heineken) am iesi din zona de confort și rutina de zi cu zi și am porni in explorarea orașelor în care locuim?! Cate locuri secrete, oameni speciali, aventuri, noi si noi unghiuri am descoperi?

“The City” este al șaptelea și cel mai recent spot din platforma globală “The Legends” și prezintă bărbatul urban din societatea contemporană, determinat să își descopere și depășească propriile limite.
Iti amintesti cu siguranta clipul anterior Heineken, absolut savuros. Cu “odiseea” de pe yacht a barbosului exasperant de plin de energie si prezent peste tot si oricand:

Si “The City” spune povestea unui asemenea bărbat, care pornește într-o reală aventură pentru a returna un set de cărți de vizită uitate in taxi de o tipa uber-cool.
Si asta ii genereaza omului nostru aventuri si descoperiri in lant, prin Hong Kong.
Da, clar, bărbații încrezători nu trebuie să se oprească niciodată din explorat, chiar și dacă este vorba de cele mai apropiate destinații, strada de langa ori blocul de vis-a-vis!

###
In plus, pentru a sărbători cum trebuie această lansare, Heineken a realizat si o serie personalizată și limitată de sticle, fiecare prezentând una dintre următoarele cinci orașe:
New York, Shanghai, Amsterdam, London și Rio de Janeiro.

Din 20 iulie va exista pe piață si o sticlă Heineken dedicată Bucurestiului.
O sticla care, probabil, ne va inspira pe toti bucurestenii să descoperim (sau sa redescoperim) locuri speciale. Surprinzătoare. Noi ori poate uitate. Sau catre care poate nu am privit niciodata cu atentie pana acum…

Poti sa urmaresti zilnic invitatiile si provocarile Heineken® pe Twitter, Facebook ori YouTube.

Tu in ce oras ai vrea sa traiesti aventura Heineken? Eu, cu siguranta, in Rio de Janeiro!
Sau, pentru ca ne e mult mai la indemana, haide sa redescoperim Bucurestiul. Am fost de curand la o sesiune de fotografiat prin Bucuresti. La pas. Stii cate lucruri superbe si inedite am descoperit asa, prin lentila? Lucruri si locuri pe langa care trecusem nepasatoare saufara sa le privesc, de atatea si atatea ori…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *