Quote

#Thenewdouglas in town

Când vine vorba de descoperit orice beauty-noutate, orice magazin nou deschis in oras sau orice noua colectie, ma recunosc profund dependentă! Nu pot sa rezist si pace sa nu merg i-me-diat sa vad, sa testez orice produs, sa imi bag nasul prin toate nuantele si sticlutele si cutiutete. Sa pipăi si sa urlu “Este”, vorba poetului 🤗

Este deci evident ca nu aveam cum sa nu ajung sa descopar noul magazin Douglas din Plaza România nici mai mult, nici mai putin decat fin in ziua lansarii noului concept Douglas – un spațiu premium dedicat frumuseții moderne.

BRAND NEW
Caracteristicile principale ale noii strategii de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o nouă declarație de misiune și un nou limbaj vizual.
Noul logo combină aspectele tradiționale cu estetica modernă. Cea mai cunoscută trăsătură a fostului logo Douglas, tonul specific de mint, este păstrată, culoarea asigurând valoarea de recunoaștere a mărcii, ceea ce permite, la rândul său, o schimbare mai semnificativă a tipografiei.

Majusculele exprimă puterea și încrederea în sine. Literele interconectate “D” și “O” simbolizează relația strânsă și loială pe care o are Douglas cu clienții săi.

Noua poziționare strategică a Douglas se reflectă și în noua declarație de misiune a companiei, aceea de a incuraja si de a inspira în a avea încrederea de a descoperi și a de se bucura de propria frumusețe.

“Vrem să încurajăm și să inspirăm clienții noștri să își recunoască propria lor frumusețe și să câștige încredere în sine. În tot ceea ce facem, nu ne concentrăm doar pe dorințele clienților noștri de azi, ci întotdeauna ne întrebăm care vor fi nevoile lor mâine. Aceasta este singura mdalitate prin care putem dezvolta Douglas de la statutul de retailer premium într-o marcă premium ” a declarat Directorul de Marketing Douglas, Lucas van Eeghen.

PRODUSE SI EXCLUSIVITATI
Cu o selecție rafinată de produse best seller, branduri și colecții exclusive și o paletă extinsă și calitativă a produselor marcă proprie, Douglas încurajează clienții să se bucure de propria frumusețe, oferindu-le diversitatea alegerii și curajul de a experimenta look-uri noi pentru a fi așa cum își doresc.
Pot doar sa reamintesc ca, de exemplu, Sensai – una dintre exclusivitatile Douglas – este noua mea obsesie in materie de skin-care. Pad-urile cu acid hialuronic, Cellular Performance – Intensive Extra Pads Revitalising in 10 minutes, sunt o minune la pachet, jur! Efectiv le aplici in jurul ochilor (15 minute le țin eu) si… ai altă față: mai luminoasa, mai relaxată, cu siguranță mai veselă cand se privește in oglinda.

DAR SA REVENIM LA NOUA IDENTITATE VIZUALĂ DOUGLAS….
Noul limbaj vizual Douglas cucerește prin vizualurile realizate de celebrul fotograf Peter Lindbergh ce introduce pe scena Douglas modele internaționale de top. Fotografiile alb-negru capturează frumusețea naturală a unor modele precum Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena, și a influencerului german Caro Daur.
Și aici accentul este pus pe frumusețea individuală și pe autenticitate.

Imaginile campaniei sunt folosite în magazinele Douglas, magazinul online și canalele digitale.
Scopul strategiei #FORWARDBEAUTY este de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas, prin modernizarea și întinerirea mărcii.

„Industria frumuseții evoluează rapid, iar Douglas investește constant pentru a fi mereu aproape de clienți, atât prin extinderea rețelei de magazine fizice și a magazinului online, prin lansări de produse exclusive care răspund ultimelor tendințe, dar și prin modalitatea de abordare. Douglas întărește imaginea de sine a femeilor moderne, le încurajează să se bucure de propria frumusețe și să își cultive individualitatea în tot ceea ce fac” – Lavinia Ivas, Director General Douglas Romania.

Cele peste 2000 de magazine Douglas din Europa vor fi renovate cu noul logo și vor primi noul look până la sfârșitul anului 2019.

Douglas este una dintre cele mai importante organizații de beauty retail din Europa; si este momentul da reamintesc ca în România ne bucuram deja de 26 de magazine fizice în 14 orașe și magazinul online www.douglas.ro… Ba chiar 27 de magazine fizice până la finalul anului.

În linie cu noua identitate a brandului, care vorbește despre frumusețe dintr-o perspectivă sustenabilă, Douglas își concentrează eforturile spre a diversifica oferta de produse cu ingrediente naturale, bio, vegane sau cu ambalaje prietenoase cu mediul.

Brandurilor proprii și exclusive existente în oferta actuală – EISENBERG, Teaology, Daytox, Douglas Naturals – li s-au adaugat din această toamnă brandurile cu recunoaștere internațională E-cooking si Hey Honey. Distribuția brandurilor consacrate By Terry și Giorgio Armani Beauty s-a extins în acest an și în alte magazine Douglas din România, iar lista brandurilor de machiaj cruelty free care cuprindea The Balm si Smashbox s-a mărit cu lansarea Pretty Vulgar. În exclusivitate la Douglas veți găsi și colecții în ediție limitată, precum Karl Lagerfeld +ModelCo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *