Gallery

Sweet 60 for Babor!

REDEFINEŞTE FRUMUSETEA. DIN 1956.
Exista branduri care şi-au pus amprenta şi au creat istorie în domeniul lor. Branduri creative, branduri revoluţionare, care au strâns în jurul lor valori puternice, inovaţii, noutăţi absolute, schimbări majore în viaţa noastră.

La multi ani, Babor, la 60 de ani!

La multi ani, Babor, la 60 de ani!


Unul dintre ele este, cu siguranţă, Babor – un pionier al îngrijirii cosmeticii profesionale şi cel care a redefinit frumuseţea noastră încă de acum 60 de ani, de când a fost creat. Şi continuă să o facă, zi de zi.

Căci, timp de 60 de ani, de la lansare, brandul german BABOR nu a încetat nicio clipă studiile de specialitate pentru ca noi sa fim mai frumoase, cu o piele mai bine îngrijită, mai… tinere şi cu un tonus excelent. Iar atracţia şi fascinaţia mea către Babor creşte şi mai mult atunci când văd că nu doar tradiţia şi trecutul, ci, mai ales, viitorul este pus pe primul loc!

Recitesc de câteva zile autobiografia lui Elias Canetti; prin el am descoperit Berlinul anilor 30, plin de o evervescenţă creatoare şi artistică, adunată în jurul cafenelelor celebre, precum Schlichter, Schwanecke şi Romanisches Cafe. Şi, evident, faimosul restaurant Borchardt, favoritul celebritatilor. Dacă ar fi vizitat Berlinul acum, Canetti nu avea cum să nu fie impresionat şi de salonul flagship BABOR din Berlin, exact lângă Borchardt.
In alte colţuri ale lumii putem sa discutam de celebrele Alila Villas din Uluwatu, Bali (unde am ajuns) sau de Viceroy Hotel & Spa din Miami.

BABOR – ATUNCI.
Babor este de 60 de ani pe harta internaţională de beauty şi în inimile tuturor dependenţilor de frumuseţe.
Însă povestea Babor a început în 1956, cu o creatie extrem de curajoasa, intr-o bucatarie din Cologne. Personajul principal al poveştii noastre este biochimistul german Dr. Michael Babor, care a dezvoltat atunci HY-ÖL, un demachiant pe baza de ulei.

Pornind din acest moment de graţie, toate produsele create au dus catre inovatii ce au castigat numeroase premii si au pus bazele companiei BABOR.
In anii ’60 BABOR a avut un moment de cumpana, iar atunci familia antreprenoriala Vossen a preluat conducerea companiei şi a mutat-o la Aachen, transformand idea unui om de stiinta intr-un brand global.

BABOR ACUM
In prezent, BABOR este o companie de familie, condusa deja de a treia generatie.
Cele mai solide studii si cercetari BABOR sunt cele care tin de ADN, acestea fiind elementul cheie al produselor.
Filosofia companiei sustine faptul ca frumusetea este ceva individual, aşa că fiecare produs este dezvoltat stiintific in functie de diferitele nevoi ale pielii. Căci pielea noastră se poate compara cu o amprenta, fiind unică, având nevoile sale proprii.

Metodele BABOR ajuta expertii din saloane si SPA–uri din întreaga lume sa realizeze tratamente BABOR individuale, tailor made si sa creeze o experienta de frumusete care combina precizia cu rasfatul.
Pe scurt, descoperirea frumuseţii, zi de zi, în laboratoare, dar şi în saloane – o artă a preciziei in ingrjirea pielii, astfel ca fiecare femeie sa descopere adevarata persoana care sta asunsa in ea.

Dupa 60 ani, BABOR priveste catre viitor cu incredere. Fiolele individuale Babor sunt deja legenda, aşa că sărbătorirea celor 60 de ani vine cu o nouă fiolă de excepţie – o noua fiola pentru noapte.
La mulţi ani, Babor, şi la cât mai multe descoperiri în slujba frumuseţii noastre de zi cu zi şi a tinereţii bără bătrâneţe!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *