Quote

Solutia pentru un meniu realizat ca la carte

Meniul este, cu siguranta, CV-ul oricarui restaurant si al oricarei pensiuni care are si zona de servire.
Daca atunci cand ne gandim la anumite localuri, anumiti proprietari sunt poate mai favorizati decat altii, de aici si diferentele de pret. Unii au restaurante in cladiri futuriste, altii undeva la etaj, altii merg pe conceptul rooftop, altii aleg case din perioada interbelica, altii aleg muntele sau marea.

Dar daca lucrurile legate de context tin intr-o mica sau mai mare masura de owner, de administrator, de finantatorul proiectului, un lucru ramane strict la atitudinea celui care are localul – Meniul.

Meniul e ca un cv al unui om care merge la un interviu de angajare. Degeaba poate ca e imbracat elegant, e curat, haine calcate daca vorbeste pe langa subiect, are o atitudine superioara, raspunde aiurea.
Un meniu facut neprofesionist, oricat de interesanta ar fi locatia, conceptul, contextual, nu va reusi sa atraga clienti. Iar cand vorbim de meniuri care sa se integreze in peisaj, expertiza celor de la Leadskills isi spune cuvantul.

Ce trebuie sa transmita un meniu?
In primul rand, un meniu trebuie sa aiba dimensiuni ergonomice, sa fie usor de parcurs. Ar fi indicat să nu depășească formatul A4. Meniul nu trebuie să fie nici foarte mare, dar nici foarte mic, iar modul in care este realizat sa arate focus spre client.

Apoi, grafica meniului și textele pe care le include, trebuie să aibă o simetrie aparte. Este indicat ca meniul să aibe texte citețe, de dimensiuni mai mari, ușor de citit, fara gradient ieftin de tip WordArt 1995.
La fel de importante sunt si imaginile pe care le utilizezi în meniu. Fotografiile sunt extrem de utile și trebuie să aibe un aspect îngrijit, să fie luminoase și să atragă ochii cititorilor.

Meniul devine mai interesant atunci când dedici o pagină în care să scrii o poveste a localului sau a produselor pe care le oferi, in care explicit diferentiatorii anumitor produse, mai ales daca exista produse unicat.
Meniul trebuie să fie tipărit pe un material premium, eventual lucios, să nu fie ușor de degradat și fin la atingere. Sunt aspecte de care clienții țin cont și etichetează imediat localul.

Ce iti ofera LeadSkills.
In acest context, daca nu vrei sa dai gres cand iti deschizi restaurantul, ai nevoie de expertiza pe multiple arii de competenta. De aceea s-a nascut LeadSkills.
“Leadskills are in portofoliul de servicii zona de dezvoltare profesionala oferita catre midle-management-ul care activeaza in orice domeniu, pregatirea profesionala in activitatea hoteliera pentru oricare din pozitiile active in operatiuni, deschiderea de restaurante si mentenanta ulterioara deschiderii, management de specialitate si tot ce acesta cuprinde, de la resurse umane, la operatiuni directe, de la obtinerea autorizatiilor la dotarea spatiilor, de la planul investitional la achizitia inventarului si asa mai departe.
Ne place sa fim cei mai buni in ceea ce facem, iar portofoliul nostru ce clienti dovedesc acest lucru.” – a explicat Petrisor Ionescu, manager partner Leadskills.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *