Quote

#PovesteaTaPictată


#PovesteaTaPictată pe genți și pantofi de piele

Toate visăm la o pereche de pantofi total diferită de orice altceva existent pe piață, unicat, care să fie piesa de rezistență oriunde ne facem apariția și oriunde ne duc pașii. Sau la o geantă care să spubă în sine o poveste – o piesă statement wow. Imaginează-ți o poșetă galben intens, pe care este pictată coloana infinitului. Sau niște pantofi ce redau scene urbane de poveste, ori botine cu personalitate și uber-cool, cu animal print…. Ce ai spune dacă imaginația ta prinde contur în niște produse care chiar există? Căci, venind în întâmpinarea noastră, a tuturor fashionista dependente de piese creative și originale și din dorința de a oferi variante alternative la încălțămintea uneori comună care pare să acapareze ținutele sezonului rece, designerul Armina Popeanu a dat noii colecții Lyria o linie îndrăzneață, sofisticată, care suprinde prin mixul de culori și de texturi.

Astfel, colecția Toamnă-Iarnă 18/19 de genți și încălțăminte este una versatilă, spectaculoasă, dar mai ales comodă.

O colecție concepută pentru femeia urbană, activă, care are nevoie de confortul pantofilor pentru întreaga zi, dar care să atragă privirile, astfel încât să poată deveni piesa în jurul căreia să-și creeze ținutele. Armina Popeanu a dorit ca această colecție, la fel ca și cele de genți care au consacrat brandul, să urmeze filozofia less is more și în aceleași timp liniile geometrice tipice Lyria.

Astfel, manufacturate din piele naturală de vită, căptușite cu piele naturală de capră, ghetele au un strat de spumă cu memorie și mai multe straturi de burete, care oferă astfel un grad sporit de comoditate.
Dincolo de detaliile tehnice, conceptul brandului este ca fiecare accesoriu să creeze o experiență, o poveste, să treacă dincolo de o nevoie practică. Filozofia Lyria este în antiteza consumului excesiv, construind o întreagă experiență în jurul unicității poveștii pictate manual și propunând o abordare slow fashion prin conceptul, calitatea și prețul accesibil al produsului. Astfel, combinațiile de texturi, detaliile din piele de ponei, influențele animal print și mai ales tematica picturii alese pentru unele modele fac ca fiecare piesă din noua colecție să devină un element central pentru orice garderobă.

„Gențile și pantofii creați sunt versatili, dar și comozi, ușor de purtat. Manufacturați din piei naturale exotice, atent selectate, accesoriile sunt produse în România. Ghetele Ama sunt elementul principal al colecției, în jurul lor conturându-se restul elementelor. Am lucrat aproape un an la definitivarea modelelor, am schimbat calapoadele, am făcut zeci de probe și modificări tehnice până am ajuns la o variantă care să satisfacă toate nevoile femeii urbane”, precizează designerul Armina Popeanu.

Colecția RomânIA100
O parte importantă a colecției din acest sezon îl reprezintă accesoriile dedicate Centenarului, iar operele lui Brâncuși se regăsesc printre sursele de inspirație. Întâi au fost povești pictate pe genți și mici accesorii, iar de anul acesta, odată cu lansarea liniei de pantofi, colecția s-a întregit cu motive tradiționale din principalele zone care au stat la baza nucleului României de acum 100 de ani.
“Povestea RomânIA 100 Brâncuși face parte din proiectul Autentica al Anei Maria Brânză. Un proiect AMBițios, dedicat românilor iubitori de frumos, ce marchează centenarul român. Un proiect bazat pe valorile noastre: respect, admirație, grijă, optimism, ambiție, valori care au stat la baza constituirii țării. Un proiect din care suntem mândri că facem parte”, mai spune Armina Popeanu.
Pantofii Daya și geanta Ronda care fac parte din acest proiect special vor fi livrate clienților împreună cu autograful multiplei campioane olimpice și mondiale.

Lyria este singurul brand premium de accesorii din piele naturală pictate manual. Povestea acestui brand fondat de Armina Popeanu, arhitect și designer, s-a născut în urmă cu 4 ani, iar de atunci au fost create peste 2.500 de produse, majoritatea fiind accesorii pictate.
Anul acesta, brandul s-a extins cu linia de încălțăminte, în vară fiind lansată prima colecție de pantofi și sandale, iar sezonul rece a adus prima colecție de accesorii dedicate acestei perioade. Produsele Lyria au ajuns inclusiv la clienți din străinătate – SUA, Canada, Germania, Marea Britanie, Dubai fiind printre țările unde sunt cel mai apreciate. Cei mai mulți clienți (peste 50%) revin periodic pentru a-și întregi colecția de povești pictate, media achizițiilor fiind de 3-5 produse pe an.
“Pentru mine, Lyria înseamnă design contemporan în piele de calitate superioară, pasiune, cliente fericite, care se identifică de fiecare dată cu accesoriile Lyria și care strălucesc purtându-le”, adaugă Armina Popeanu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *