Quote

Pop your Color!

Pop Your Color – este simultan și un îndemn, și o filosofie de viață, și o provocare în culori, lansate de DIESEL pentru sezonul Primăvară/Vară 2020, prin noua sa colecție de denim.
La prima vedere, suprafețele din denim apar sub semnătura premium DIESEL de tratamente și spălări fading; pe măsură ce continui să privești marginile și detaliile, iese la iveală vibrația pieselor. Alegerea a fost o acţiune de design pornită de echipa DIESEL cu scopul de a transmite o reacţie afară, ȋn lumea reală; în acest sezon, DIESEL își propune să “Pop Your Color”. For Successful Living, of course!

Cu modele pentru femei și pentru bărbați, această colecție – la prima vedere – poate părea destul de asemănătoare cu altele. Totuși, în părțile unde există o abraziune sau unde se răsucește partea de la gleznă, culorile radiază. Atingerea neașteptată de culoare este disponibilă într-o serie de nuanțe care variază de la roz fluorescent, la galben sau la variații îndrăznețe de roșu și albastru. Ideea este ca o ștampilă unică și inconfundabilă a esteticii DIESEL Spring; şi este o trăsătură care va face capetele să se ȋntoarcă.

Tehnica utilizată pentru a obține acest efect policrom este de-a dreptul inventivă. Culoarea din interiorul acestor perechi de jeans nu este nici print și nici o vopsea clasică.
În schimb, tonurile sunt obținute prin intermediul unui proces de spumare, spuma fiind absorbită direct de materialul textil, pentru pentru o senzație de atingere ușoară și o impresie naturală.
Procesul este atât de laborios și precis încât chiar și pe denimul alb, colorația spumantă nu apare pe exteriorul materialului textil. Metoda este măsurată și executată într-o maieră atât de fină, încât nuanțele apar doar pe porțiunea interioară a pieselor vestimentare. Când culoarea este observată la exterior, se datorează unor zgarieturi executate manual, abraziuni și tratamente care ȋi permit culorii să strălucească.

Pentru a însoți și promova această ofertă exclusivă, DIESEL a creat o campanie cu sloganul „Pop Your Color”. În aceasta, femeile și bărbații se regăsesc într-o lume suprarealistă, ironică și jucăușă, în care culoarea își urmează mișcările zilnice (aceștia poartă, desigur, noile modele denim). Norii se înroșesc; piscinele devin roz neon. Ideea? De a adăuga culoare acolo unde nu a existat, subliniind atât optimism, cât și personalitate.

PS:
Separat, nu mă pot opri să nu reamintesc și de inițiativa super-cool a brandului, lansată în această iarnă și care mi-a plăcut enorm – mai exact proiectul DIESEL UPCYCLING FOR, o nouă serie de colecții adresate sustenabilității, reciclării și nevoii de a respecta și de a sprijini mediul inclusiv prin industria modei. Conform strategiei “For Responsible Living” (strategie lansată în ianuarie și reluată cu ocazia Zilei Pământului, pe 22 aprilie) piesele au fost create folosind tehnici ce reduc semnificativ folosirea apei si chimicalelor in timpul procesului de productie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *