Gallery

Paradisul Barbatilor: Royal Men

Da, aici este Paradisul Barbatilor!, am exclamat, păşind pentru prima dată în magazinul elegant cu copertină violet din Bd. Libertăţii 10. Violetul este culoarea regală, care defineşte cel mai bine conceptul boutique-ului Royal Men, cu haine ready to wear, dar şi made to measure.

Motivul pentru care am ajuns la Royal Men?
Am sărbătorit faptul că Henry Cotton’s si Barrett, doua noi nume se alatura celorlalte branduri cu care clienţii deja s-au obişnuit să le găsească in magazin.
Stilul dupa care se face atenta selectie a brandurilor din Royal Men este urban, usor de purtat si, nu in ultimul rand, accesibil.

Am aflat că este deja o traditie ca cel putin o data pe sezon sa se organizeze in cadrul magazinului un eveniment la care sunt invitati prieteni dragi, mai noi sau mai vechi, se bea un vin bun oferit de Vinimondo, care de data acesata au tinut cont ca vom degusta şi branzeturi din lapte de capra de la Lact IQ si au asociat perfect cele doua produse. Şi ne-am delectat cu un dulce mereu de nerefuzat, pralinele de la Leonidas.
Iar pentru ca şi noi, doamnele si domnisoarele prezente la eveniment, sa fim pe deplin rasfatate, am testat, în coltul de frumusete, produsele elveţiene Valmont, prin amabilitatea salonului partener BeauTEAfull.

ROYAL MEN
Magazinul pastrează in continuare si brandurile de nisa pe care le-a adus in ţară şi le-a „crescut” de mai bine de 5 ani, cat si serviciul de croitorie la comanda de la Scuderi, unde se efectuează pe masura costume, sacouri si pantaloni, folosind stofe de la unii dintre cei mai mari producatori de stofe.

Alessandro Gherardi este numele producatorului de camasi cu care Royal Men colaborează de 2 ani si care a reuşit să cucerească clienţii prin modelele foarte reusite, selectia stofelor, serviciul prompt de made to measure cu livrare de aproximativ 3 saptamani (made in Italy) si varietatea ofertei de pret.

O seară în lumea modei masculine, a frumuseţii feminine şi a suprizelor… regale pregătite de Royal Men şi de parteneri.
Detalii pe www.royalmen.ro si de www.facebook.com/royalmen.ro/

###
Colectia Henry Cotton”s Primavara – Vara 2016 Pentru Barbati
O oaza englezeasca

Tema inspirationala in acest sezon este data de explorarea Saharei, in nordul Africii, unde intalnim ultimele asezari omenesti inainte de desfasurarea infinita a oceanului de nisip. Aici culorile pietrelor si tiglelor au fost sterse de a lungul timpului de vant si nisip.
Aceasta atmosfera data de natura, este intretinuta de materiale structurate, cu taieturi bine definite, unde culorile bej si kaki dau tonurile principale ale paletei de culori.
In completarea lor vin tonurile de alb, care ofera stralucire si cele de galben si portocaliu, care duc cu gandul la soarele arzator.
Urmeaza nuantele de turcoaz si amestecul de bej din modelul military, totul ducand cu gandul la oazele atat de cautate in campanile duse in desert.

Modelele au ca inspiratie evidenta stilul military, avand in acest caz o jacketa safari, intr-o varianta reinterpretata, care este completata cu o pereche de pantaloni din in sau bumbac prespalat, ale caror culori par ca s-au sters in timp din cauza soarelui puternic sau a nisipului si a vantului care le-a batut.

Adevaratul gentleman englez poarta, ca si costum, o jacketa cu pantaloni asortati, din in sau bumbac si camase cu motive florale tipic englezesti, tot din in sau alte materiale structurate.

Camasile sunt in mare parte confectionate din in, cu efecte de culoare sterse, in dungi sau din jacart bicolor.

Intalnim, deasemenea, si o reantoarcere la pantalonii cu snur, din in moale, prespalat, cu o linie foarte lejera si confortabila.

Demn de remarcat este si imprimeul de pe materialul elastic si prespalat, de la noile modele de pantaloni lungi sau bermude confectionate din denim.
Materialul este unul foarte usor, realizat printr o tehnica speciala de impletire care combina culoarea dintre straturi dand un efect special si poate fi simplu sau in dungi.
Piesele de croitorie din colectie sunt o propunere de material prespalat, cu pigmenti stersi, discreti si cu printuri florale.
Jerseul, cu croiala sa neuniforma din in si cu sentimentul de confort si prospetime pe care il emana, este o aparitie noua in gama.

ISTORIC HENRY COTTON’S
Numele brand-ului Henry Cotton’s vine de la unul dintre cei mai importanti jucatori de golf la nivel mondial, popular atat pentru abilitatea sa ca sportiv cat și pentru stilul și eleganța de care dadea dovada atat pe terenul de golf cat si in afara lui.

Brand-ul a aparut aproape de sfârșitul anilor ’70, ca urmare a unui val creativ al perioadei și oferă o colecție totală, cu un distinctiv look anglo-american. Brand-ul a devenit de succes la începutul anilor ’80 prin crearea unui sacou revoluționar din piele și material textil, impregnat cu ulei si care, in timp, a devenit o marca distinctivă a acestuia.

Imaginea care da inspiratie acestei teme este cea a playboy ului de pe Riviera anilor ’50, o explozie de culori si spirit de vacanta. Este un amestec interesant de aer britanic clasic si stil Italian nonconformist si jucaus.
Culorile clasice sunt noul navy blue, cu un usor accent violet si albul stralucitor, care se asorteaza perfect cu culorile puternice precum rosu, turcoaz, galben si verde, in nuante inchise sau stridente.

Materialele sunt usoare si duc, in mod cert, cu gandul la cele din vremea studentiei romantice, dar cu un aer modern si redefinit.
Noile materiale, precum bumbacul incretit, in dungi sau cu amprente Vichy, sunt folosite in mod special la jacketele destructurate, care sunt asortate cu pantaloni clasici sau cu noua serie in croiala superslim.
Pantalonii sunt din bumbac si in, in doua culori, puternic sau clasic prespalati si cu printuri florale indigo.
Camasile propuse pentru a fi asortate, sunt si ele in mare parte cu printuri si sunt confectionate din in sau bumbac, iar camasile din material Madras clasic, sunt de data aceasta supraprintate cu model paisley.
Modelul de tricou polo revine din nou in forta, de data aceasta cu o linie moderna si grafica, bine individualizata si intr o mare varietate de materiale si detalii.
O noutate absoluta este aparitia jerseului din material amprentat precum si a tricoului clasic crew-neck, reinterpretat, cu buzunar interior si cu print de tip microfibra, care poate fi purtat si peste o camase.

###

Secrete dulci regale… made by Leonidas
Leonidas este brandul ale carui produse au onoarea de a purta blazon regal. Cu o traditie de peste 100 de ani in arta ciocolatei, Leonidas este Furnizor oficial al Casei Regale a Belgiei.
Chiar daca la nivel mondial exista peste 1500 de magazine care detin franciza Leonidas, aprovizionarea se realizeaza din singura fabrica Leonidas, locata in Belgia.
Din acest motiv si datorita faptului ca se respecta un singur retetar cu ingrediente proaspete si atent selectionate (100% unt de cacao pentru invelis, unt si smantana, delicatese precum alune din Turcia, cirese Morello din Périgord, migdale din Italia, nuci din Grenoble), prospetimea este printre cele mai importante calitati diferentiatorii ale ciocolatei Leonidas.
Primul magazin din Romania a fost deschis de domnul Jolyon M’Bei, in 2001, fiind primul reprezentant oficial Leonidas.
Anul acesta se sarbatoresc 15 ani de la deschiderea magazinului din str. Doamnei, nr 27. Sunt 15 ani de pasiune pentru ciocolata, adaptare la piata aflata in continua schimbare si determinare pentru a respecta principiile care stau la baza companiei: prospetime, generozitate si traditie.

###

Tratament regal pentru ten: Valmont, la beautTEAfull
Centru de infrumusetare BeauTEAfull este locul unde aparatura de ultimă generaţie, specialiştii de top, cele mai bune ceaiuri din Bucureşti si brandul exclusivist de infrumusetare,Valmont se reunesc sub acelasi acoperiş.
La Centrul de Infrumusetare si Remodelare corporala beauTEAfull clientele devin.. cea mai frumoasa versiune a lor, in compania unei cesti de ceai!

Un loc elegant si linistit pentru cateva momente de relaxare, pentru a testa servicii de ultima generatie destinate ingrijirii corporale si faciale, pentru o schimbare de look sau pentru consiliere stilistica din partea unor specialisti recunoscuti in domeniu, atat in ceea ce priveste coafura si machiajul, cat si vestimentatia si accesorizarea.
Tot la salonul BeauTEAfull clientele pot incerca tratamentele faciale anti-aging Valmont, un brand elvetian ce are la baza apa glaciara,grasime de somon salbatic, impreuna cu triplu AND si ARN, adus exclusivitate in Roamnia de catre salonul Beauteafull.

###

Brânzeturi fine făcute în România
Elcomex Agroindustrial reprezinta un jucator important pe piata de produse lactate naturale, obtinute exclusiv din lapte de capra.

Din portofoliul de produse LactIQ si Zana (produse Premium) îmi plac foarte mult atât laptele de capra, iaurtul şi iaurtul de baut, sana, kefir, lapte batut, dar, mai ales, branzeturi lactice natur si cu diferite condimente, branza aerata, telemea, cascaval si branza in pasta tare.

Ce este bine să ştii pentru sănătatea ta? Un pahar de lapte de capra se digera in numai 20 de minute! Inca din antichitate, laptele de capra s-a numit <>, folosit in tratarea bolilor, este un antiinflamator cunoscut, ajuta la cresterea imunitatii si se recomanda in alimentația sugarilor de sub un an, avand o structura chimica asemanatoare cu a laptelui matern.
Produsele sunt procesate din 100% lapte de capra cu origine controlata si sunt recomandate de BIO ROMANIA ca fiind 100% NATURALE, ingredientele folosite fiind doar lapte de capra, culturi lactice selectionate, cheag si sare, fără conservanti sau alti aditivi.

###

Vinuri rafinate de la Vinimond

Iar o brânză bună se potriveşte perfect cu un vin refinat şi bine ales…
Vinimondo este un importator de vinuri premium cu o experienta de mai mult de 10 ani pe piata din Romania.

Portofoliul Vinimondo acopera tari precum Italia, Franta, Spania, Argentina, Chile, Africa de Sud si Liban, precum si vinuri reprezentative din aceste tari, de la Brunello-ul italian, la sampania sau Chablisul franceze, la Malbecul argentinian si pana la sud africanul vin de Constantia.
Aplicatia Vinimondo pentru iOS si Android, ce poate fi descarcată rapid şi gratuit, este prima aplicatie dedicata vanzarii de vinuri in Romania si are menirea de a ajuta consumatorii sa fie mai aproape de vinurile pe care si le doresc, de informatiile despre acestea, de evenimentele si stirile din lumea vinurilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *