Gallery

Pantofi cu atitudine

TEZYO, Pantofi cu Atitudine

TEZYO, Pantofi cu Atitudine

PANTOFI CU ATITUDINE
Cu toc înalt sau fără toc, cu șiret, capse sau catarame, cert este că toamna aceasta se poartă pantofii cu atitudine!
“Pantofi cu Atitudine” este, de altfel, si numele extrem de inspirat al campaniei naționale susținute de TEZYO, noul concept OTTER Distribution, alături de fashion blogger-ul Dana Rogoz, o campanie ce promovează ideea că o ținută bine aleasă influențează pozitiv atât atitudinea persoanei care o poartă, precum și a celor din jur.

CE ESTE TEZYO
TEZYO este un concept de magazin nou, urban și fresh, dezvoltat de OTTER Distribution, care dorește să vină în întâmpinarea publicului preocupat de a-și pune în evidență propriul stil cu produse speciale pentru femei, bărbați si copii.
TEZYO oferă o multitudine de branduri de încălțăminte cu personalitate și atitudine, de la Geox, Clarks, Aldo, Epica, Le Colonel, Camper, Otter, Ara, Converse, Emu, la Stonefly, Ugg, Zen, Tarty, The Flexx, JORGE BISCHOFF, Bugatti, Coxx, Epica, Imac, Le Coq Sportif, Melania, Pepe Jeans, Cromia, Gabor, Le Pepe, Mou, Image, Santini, New Balance, Diesel, Karisma, Nike.

“Cred cu tărie în ideea că atitudinea este importantă și te ajută să duci la bun sfârșit fiecare proiect. O ținută ireproșabilă, completată de pantofii potriviți, este esențială pentru a avea succes și susțin ideea lansată de TEZYO, de a aduce în atenția publicului importanța motivației și atitudinii, pentru a obține rezultatele dorite„ a declarat Dana Rogoz.


SHOES ON STAGE

Startul noii campanii a fost marcat de deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, în complexul Palas Mall Iași, deschidere sustinuta de o prezentare de moda ”Shoes on stage”, in cadrul careia invitații au putut admira outfit-uri în tendințe, puse în evidență de pantofii cu atitudine de la TEZYO.
În premieră națională, îndrăgitul brand de încălțăminte și marochinărie ALDO se regăsește acum în noul magazinul multibrand TEZYO.

Așa cum menționam și mai devreme, TEZYO este un magazin multibrand , ce oferă articole de încălțăminte și genți pentru toate stilurile, de la cel office până la cel fashion sau urban sport. Încă de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia și analistul de modă Alin Gălățescu, precum și Carmen Brumă și Marta Ușurelu, două femei de succes în business şi showbiz.
La achiziționarea articolelor de încălțăminte sau produselor de marochinărie din magazine sau de pe www.tezyo.com, clienţii pot câștiga o excursie în capitala modei, Milano, precum și trei kit-uri de pantofi și genți asortate, fiecare kit conținând trei perechi de încălțăminte și trei genți.

Campania ”Pantofi cu Atitudine” se desfășoară la nivel național, în toate cele 7 magazine TEZYO, în contextul prezentării colecţiei de toamnă – iarnă 2016/2017, magazine aflate în cele mai importante complexe comerciale din București (Băneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni, Promenada și Park Lake), iar celelalte trei se află la Iași (Palas Mall), Constanța (City Park Mall) și Timișoara (Shopping City Timișoara).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *