Quote

Oui? Non? Oui Meh Non!

Dintotdeauna adolescenții și tinerii au trăit în propriul univers, diferit de cel al adulților. Au propriul vocabular, propriile glume, propriul stil de a vorbi și proprii eroi; propriile reguli si propriul stil.
Se mândresc cu diferențele care există între ei iar tocmai aceste diferențe îi fac speciali.
Stilul în modă este a doua lor natură. Își doresc să iasă în evidență prin intermediul ținutelor originale, altfel, speciale, pe care le poartă. Adolescentii vor opta intotdeauna pentru ținute cool, trendy, comode și versatile – pe care, practic, să le poată purta atât pe stradă, cât și la școală sau la cursuri, la un prânz cu familia, dar și în parc cu prietenii.
Moda este una dintre formele lor de exprimare. Si trebuie sa fie intotdeauna memorabila!

Pornind de la aceste tendințe, brandul OUIMEHNON, pe care l-am descoperit cu incantare serile trecute, la lansarea celei mai recente colectii, a decis să investească în design și să spargă tiparele modei clasice pe care o denumim generic “urban fashion”, deschizând din nou apetitul generației tinere pentru originalitate și rafinament.

* Cat admiri tinutele de pe boutique-ul online OUIMEHNON, te las in compania seducatoarei Mylene Farmer, cu al sau manifest “Oui… mais non” ca fundal sonor:

Caci, da, cu ținutele create de OUIMEHNON nu ai cum să nu fi original. OUIMEHNON aduce o gură de aer proaspăt în piața fashion pentru adolescenți și tineri. Este propunerea pentru o garderobă care nu se demodează niciodată și care se poate reinventa de fiecare dată. Ținutele Oui Meh Non se potrivesc atât adolescentelor, cât și tinerelor femei care își doresc să adauge în dressing piese vestimentare care aduc un aer fresh. Designul ținutelor Oui Meh Non este la fel de potrivit pentru o zi obișnuită la job, pentru o ieșire cu fetele în oraș sau pentru un film văzut împreună cu iubitul.

De ce “Oui Meh Non”?
“Ne-am gândit la publicul nostru, adică cei din generația Z.
Ne-am dat ușor seama că o trăsătură destul de des întâlnită este cea de emoții mixte sau în Engleză “mixed emotions”.
Mixed emotions descriu acele stări emoționale care îți spun că ai vrea să te vezi cu prietenii DAR totuși parcă ai sta acasă să vezi un film sau să citești o carte; sau că ai vrea să o mulțumești pe mama și să mergi la cumpărături DAR parcă totuși ai vrea să te vezi cu prietenii. Și ne-a plăcut OUI MEH NON pentru că vine din franceză și spune ceva de genul DA …DAR NU.”, povestesc creatorii conceptului.

OUIMEHNON a lansat prima colecție în mediul online pe sistemul “fashion boutique”.
Un număr limitat de piese vestimentare, și își propune să reîmprospăteze des creațiile, venind cu noi modele și noi idei. Caci brandul nu se laudă cu cantitatea, ci cu calitatea designului și materialului.
“Suntem siguri că cine pășește pragul magazinului nostru virtual OUIMEHNON.COM se va îndrăgosti de modelele noastre și va sta “cu sufletul la gură” să vadă ce urmează.”, mai menționează creatorii conceptului.

OUI MEH NON se integrează cu ușurință în orice garderobă, incluzând piese vestimentare în culori neutre dar și viu colorate.
Je dis OUI!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *