Quote

Noua colecție de toamnă-iarnă Sense

Fiecare început de toamnă este marcat de Săptămânile Modei, iar Sense prezintă în premieră colecţia Toamnă-Iarnă 2019, în cadrul unuia dintre cele mai prestigioase evenimente internaţionale: MQ Vienna Fashion Week. Direct de pe catwalk, propunerile vestimentare semnate de designerul Andreea Tincu, descind în magazinele fizice Sense din Bucureşti şi din ţară, şi online pe www.fashionsense.ro, cuvintele cheie pentru garderoba de toamnă fiind rafinament, versatilitate, practic şi confortabil.

Altfel spus, tot ceea ce îşi poate dori o femeie care caută să îşi apropie tendinţele şi să se îmbrace în fiecare zi cu plăcere şi cu bun-gust.

Inspirată de la dolce vita şi de spiritul anilor ’70, noua colecţie Sense Toamnă-Iarnă 2019 conturează o atmosferă relaxată, uşor burgheză însă lipsită de excese, într-o notă pe alocuri retro, menită să te încurajeze să explorezi toate faţetele personalităţilor tale vestimentare.

A sosit momentul să îţi diversifici garderoba din punct de vedere cromatic, făcând loc albului şi nuanţelor de camel printre piesele de bază negre şi gri, să te reîndrăgosteşti de paleta de bejuri şi marouri calde, care te îmbie să savurezi o ciocolată caldă după o sesiune de shopping sau să faci exces de scorţişoară pe delicii de cofetărie zile la rând, fără pic de regret, să îţi revizuieşti segmentul de cămăşi şi să îţi faci curaj să porţi piese din mătase sau vâscoză cu aplicaţii preţioase în toiul zilei, să adopţi cel puţin o fustă cu pliseuri în ţinuta de birou şi să răzbaţi prin cele mai mohorâte zile, purtând un pardesiu din stofă de lână fină, în optimista nuanţă de roz.

Siluetele acestui sezon avantajează absolut toate conformaţiile, latura practică a hainelor resimţindu-se în maniera în care tipologiile vestimentare se completează şi se susţin reciproc: cămăşi şi bluze cu linii curate şi cu un croi lejer, care pot fi purtate în egală măsură cu fuste plisate, drepte sau cu pantaloni office, cardigane şi taioare impecabil croite care atrag discret atenţia prin detaliile fine – nasturii îmbrăcaţi, talia marcată sau terminaţiile manşetelor, rochii de zi din crep fin sau uşor mai plin pentru perioadele răcoroase şi rochii din voal de mătase cu îmbinări atât de line încât uiţi că le porţi.

Repertoriul stilistic este completat de câteva comeback-uri reinterpretate într-un registru temperat şi matur, însă totodată urban şi modern. Animal print-ul este uşor domesticit în toamnă-iarnă 2019, şi are toate şansele să devină un “clasic” chiar şi în zona formală sau office. Cămăşile, bluzele şi rochiile cu imprimeu de zebră sau de leopard cuceresc atât prin materialele naturale, nobile şi prin croielile atente, cât şi prin delicateţea desenelor sau eleganţa nuanţelor de maro, cărămiziu, ivoire şi negru. În egală măsură, noile pliseuri sunt mai atractive ca niciodată: fustele plisate roz prăfuit sau negre se opresc cu o palmă sub genunchi pentru a evidenţia alura longilinie a gambelor şi pot fi purtate cu uşurinţă atât cu cămăşi şi bluze de zi/seară, cât şi cu pulovere fine din lână şi caşmir.

În arsenalul de mantouri se întrevăd atât lungimi midi, cât şi 7/8, în diverse croieli cu aer retro sau minimalist dat de o cromatică extrem de chic şi de permisivă: nuanţe de verde sau de roz delicat.

Colecţia Sense Toamnă-Iarnă 2019 prezentată în cadrul MQ Vienna Fashion Week este doar o parte a liniei mult mai ample a brandului, care va fi dezvăluită pe parcursul sezonului, în fiecare săptămână în magazinele fizice şi online fiind introduse piese noi. Fiecare produs marca Sense este conceput de designerul Andreea Tincu şi realizat în România, într-o gamă de mărimi generoasă.

#SENSE BRANDUL
SENSE este un business de familie, înfiinţat la Roman, în anul 1997, de către soţii Cristina şi Sorin Chiriac. De la o mică secţie cu 40 de angajaţi, marca românească a ajuns în prezent la peste 800 de angajaţi, mândrindu-se cu o reţea naţională de 17 magazine fizice, completată de magazinul online www.fashionsense.ro. O parte din producţie este destinată exportului, în timp ce un alt sector lucrează exclusiv pentru Sense. În total există trei centre de creaţie şi de cercetare, unul la Iaşi şi două la Roman, acestea din urmă fiind specializate pe ţesături şi tricotaje. Toate colecţiile brandului poartă semnătura designerului Andreea Tincu.

Magazinele SENSE sunt situate în Bucureşti (Flagship Store – Str. Jean-Louis Calderon nr.54), Alba-Iulia, Arad, Bacău, Timişoara, Bistriţa, Botoşani, Brăila, Braşov, Constanţa, Iaşi, Galaţi, Piatra Neamţ, Roman, Piteşti, Ploieşti, Târgu Mureş, în 2019 brandul urmând să îşi extindă reţeaua şi în alte oraşe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *