Quote

Mănânci sănătos și câștigi!

Încă de pe la 13 ani, pe când ne aflam încă în comunism și la modă erau cozile la lapte, unt și carne, nu concepte precum slowfood, raw-vegan sau alimentația extrem de atent monitorizată, am început așa, din senin și fără vreun exemplu prin jurul meu, să fiu foarte atentă la ce mănânc și la cât mănânc. Mi-am selectat eu, cu propriile mele instincte, fără vreun manual de nutriție și fără vreun sfat avizat, exact ce am simțit că îmi face bine și ce nu.

SFATURI PENTRU O ALIMENTAȚIE SĂNĂTOASĂ:
Cum prevenim astenia de primăvară prin alimentație corectă și echilibrată.

Nu spun că rețeta mea a fost cea mai de succes din Univers – căci nu despre asta vreau să vorbesc astăzi -, ci doar că, urmând zilnic niște linii generale de alimentație, niște pași simpli și de bun simț (fără prăjeli, fără grăsimi saturate, cu cât mai puțin zahăr în alimentație…) și ascultându-ți propriul organism cu siguranță te vei simți mai bine în interior. Și asta se va vedea și în exterior: în aspectul pielii, al unghiilor, al părului, în starea generală de bine. Poate că și de la alegerile mele alimentare făcute încă din adolescență mi se dau întotdeauna cu mult mai puțini ani decât am în buletin…

Odată cu venirea primăverii și cu schimbările bruște de temperatură, care ne-au tot dat de furcă în ultima vreme, organismul are nevoie de vitamine si minerale, iar majoritatea dintre noi acuzăm în această perioadă stări de oboseală generală, însoţite de slăbiciune fizică şi incapacitate de concentrare. Lipsa unui stil de viaţă sanatos, care să cuprindă exerciţii fizice şi alimentaţie diversificată, accentuează starea de moleşeală.

Alimentele de primăvară refac rezerva de antioxidanţi şi întăresc sistemul imunitar. Specialiștii recomandă să includem în alimentaţia zilnică cel puţin unul dintre alimentele specifice acestui anotimp pentru a preveni apariţia asteniei, anemiei şi depresiei. Verdeţurile de primăvară fortifică organismul, ajută la eliminarea toxinelor acumulate în perioada rece şi reduc nivelul colesterolului.
Corect este să mâncăm variat în fiecare zi, iar o dietă echilibrată precum cea mediteraneeană ne ajuta să beneficiem de nutrienții necesari unui stil de viață sănătos.

Totul se datorează uleiului de măsline extravirgin, alimentul de bază al dietei mediteraneene. Cu o aroma minunată, uleiul de masline dă savoare mâncării, îi îmbogățește gustul și aduce organismului nutrienți esențiali în păstrarea imunității atât de necesare în acest anotimp. Include-l în meniul tău zilnic uleiul de masline extra virgin Monini, ca să te bucuri de sănătate și de o viața de calitate!

MĂNÂNCI SĂNĂTOS ȘI CÂȘTIGI:
Primăvara premiilor Monini

Profită din plin beneficiile pentru sănătate ale uleiului de măsline cu promoția Monini din magazine.
Pentru a ne bucura și mai mult de uleiul de măsline extra virgin și de beneficiile sale, Monini ne-a pregătit o promoție de primăvară, “Primăvara premiilor Monini”, plină de surprize în fiecare zi. Între 1 aprilie și 30 iunie cumpără orice produs Monini, intra pe FaceBook Monini și, pe baza numărului bonului fiscal înscris, poți câștiga unul dintre premiile zilnice ale promoției! Regulamentul de participare la promoție poate fi găsit pe www.facebook.com/Monini.Romania. În fiecare zi unul dintre participanții înscriși va câștiga un coș cu produse Monini.
Monini. O alegere savuroasă și sănătoasă, zi de zi!
www.monini.ro, www.facebook.com/MoniniRomania

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *