Quote

Luna Mecanicii Naționale

Știai că brandul Castrol lansează Luna Mecanicii Naționale? O inițiativă gândită pentru a recunoaște excelența în rândul service-urilor auto și a mecanicilor locali.

În ce constă inițiativa?

• Clienții sunt îndemnați să își nominalizeze mecanicul preferat în cadrul campaniei naționale
• Premiile pentru mecanicii câștigători includ o experiență de Formula 1 virtuală extraordinară
• Nominalizările sunt acum deschise pe www.castrol.ro/client

Castrol a lansat Luna Mecanicii Naționale
– o nouă campanie care își propune să susțină recunoașterea abilităților și angajamentului service-urilor independente locale și a mecanicilor lor, care mențin comunitățile din întreaga Românie în mișcare, lucru ce s-a dovedit a fi o reală în timpul pandemiei.

În cadrul competiției, Castrol invită clienții din România să își nominalizeze mecanicii sau service-urile locale preferate, recunoscându-le astfel implicarea de până acum. Tot ce trebuie să facă este să îi nominalizeze argumentându-și alegerea.

Atât clienții, cât și mecanicii pot câștiga astfel numeroase premii, cei din urmă având șansa inclusiv a unei experiențe virtuale F1 de neegalat.

Ambasadorii Castrol din sporturile cu motor – pilotul F1 Esteban Ocon, campionul de raliu și rallycross Petter Solberg și pilotul de curse Alex Marquez – s-au implicat și ei în campanie, lansând pe rețelele de socializare Luna Mecanicii Naționale și încurajând publicul să se implice.

Nominalizările sunt acum deschise pe castrol.ro/client.

Colaborarea cu service-uri independente

Castrol oferă service-urilor independente o gamă variată de lubrifianți și uleiuri de înaltă calitate, alese de producătorii și conducătorii auto, cu ajutorul unei serii de programe valoroase de asistență – inclusiv instruire și marketing – care ajută service-urile să își maximizeze eficiența.

Castrol este un partener de încredere pentru mulți dintre principalii producători auto din lume pentru a alimenta din fabrică noile autovehicule și pentru a sprijini aceste autovehicule după ce ajung pe piața de post-vânzare. Peste o treime din noile autovehicule vândute în Europa în ultimul deceniu au utilizat lubrifianți Castrol la prima umplere (38%; Date LMC Automotive, perioada 2010-2019). Mai mult, peste 70% din grupurile importante din domeniul producției auto aleg lichidele de transmisie Castrol pentru folosirea în fabrică (Contracte de primă umplere încheiate între Castrol și producătorii de echipamente originale și date de intrare ale autovehiculelor).

#Castrol
Castrol, unul dintre cei mai importanți producători de lubrifianți din lume, se mândrește cu o moștenire frumoasă în ceea ce privește inovațiile și pionieratul. Pasiunea noastră pentru performanță, combinată cu o filozofie de muncă în parteneriat, a permis companiei Castrol să creeze lubrifianți, uleiuri și fluide care au fost folosite pentru multe premiere tehnologice rutiere, aeriene, maritime și spațiale, de peste 100 de ani.

Castrol face parte din BP Group și servește clienți și consumatori din sectoarele auto, industrial, maritim și energetic din peste 120 de țări. Produsele noastre de marcă sunt recunoscute la nivel global pentru inovație și performanță superioară, datorită angajamentului nostru privind calitatea premium și tehnologia de vârf. Pentru mai multe detalii despre Castrol, vizitați www.castrol.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *