Quote

#LikeYourself

#MANIFESTUL LIKEYOURSELF

Tu cu ce ți-ai început ziua? Postând pe Facebook? Sau butonând pe Instagram? Rețelele de socializare sunt deja o realitate de zi cu zi, în viața noastră, a tuturor, dar mai ales a adolescenților.
Amuzamentul nostru zilnic, postările, urmărirea pozelor superbe din toate colțurile lumi postate de cunoștințe, urmărirea prietenilor (reali sau poate, doar virtuali) a început ușor, ușor să vireze în dependență… În dependența de rețelele de socializare și de like-urile care au devenit o noua măsură a popularității. Zilnic dăm zeci, sute de like altora; dar nouă oare cât de des ne (mai) dăm like – unul așa, din suflet și de încredere?!

Eiii, dar pentru că e deformație profesională și pentru că sunt mare fan al campaniilor cu greutate și al conceptelor cu substrat, iată ce campanie mi-a atras atenția în contextul despre care scriam mai devreme: campania #likeyourself.
După ce anul trecut, în prima ediție a proiectului, peste 43.000 de adolescente au participat la ora de curs #LikeYourself, iată, caravana NIVEA #LikeYourself pornește în licee pentru cel de-al doilea an consecutiv.

CE ESTE CARAVANA LIKEYOURSELF?
Un proiect educațional ambițios care își propune să transmită fetelor că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.
Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur. Pe parcursul anului școlar 2017-2018, consultanții NIVEA vor susține sesiuni interactive despre îngrijirea pielii și frumusețea naturală, ilustrate cu materiale foto și video astfel încât elevele să rețină lucrurile care le ajută la consolidarea încrederii în sine.

LIKE & WIN!
În prima ediție a proiectului, #LikeYourself 2016-2017, consultanții în îngrijire NIVEA au interacționat cu peste 43.000 de adolescente și au susținut peste 400 de sesiuni interactive în 216 licee din 47 de orașe din România.
Pe parcursul campaniei, aplicația a avut peste 26.000 de descărcări, iar la concursul „FII VEDETA #LIKEYOURSELF” au participat peste 7.000 de eleve.
Iar dintre acestea au fost extrase nouă câștigătoare care s-au bucurat de o sesiune specială de cumpărături sub îndrumarea celor trei ambasadoare, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Special Koko, și o ședință foto pentru copertele revistelor Bravo Girl şi Cosmopolitan.


#APLICAȚIA LIKEYOURSELF


La „ora de curs” #LikeYourself telefonul este permis.
Adolescentele au posibilitatea să se joace cu aplicația #LikeYourself pentru a afla mai multe informații despre rutina de îngrijire a pielii, sfaturi de frumusețe și a participa la concursul: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Prin tragere la sorți, fetele care se înscriu în aplicație vor avea șansa să câștige mai multe premii, cel mai mare fiind o sesiune de shopping alături de una dintre ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko), și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy faimoase din România.

Și anul acesta, demersul este susținut de cele trei bloggerițe din fashion & beauty care au pregătit un manifesto ce explică proiectul și surprizele pregătite de NIVEA de-a lungul anului.
În plus, elevele de liceu au șansa de a deveni și ele ambasadoare #LikeYourself în liceul lor pentru a-și inspira prietenele și colegele să aibă grijă de pielea lor. Pe parcursul anului, acestea vor avea rolul de a promova mesajul LikeYourself și de a încuraja îngrijirea. Doritoarele trebuie să se înscrie pe site-ul NIVEA, urmărind condițiile de participare și instrucțiunile.

DE CE E NECESAR SĂ NE DĂM UN MARE LIKE NOUĂ!
În aplicația #LikeYourself a fost inserat și un quiz ale cărui rezultate arată ritualul de îngrijire al adolescentelor.
Rezultatele?
Peste 40% dintre respondente folosesc o cremă o dată pe săptămână sau mai rar de atât, iar 25% dintre fete se demachiază o dată la două zile sau chiar mai rar. La capitolul ten, doar 23% au răspuns că sunt mulțumite de cum arată, în timp ce majoritatea și-ar fi dorit să aibă un ten mai frumos.

Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *