Quote

It’s ok to be imperfect even for Valentine’s Day

E COOL SĂ FII IMPERFECT – EPISODUL 2
Scriam în toamnă despre geniala campanie Diesel „Go with the flaw”. “Fii imperfect” este îndemnul care ne inspiră nu doar să ne acceptăm defectele, să le purtăm cu mândrie, să le transformăm în trăsături pozitive.
Ȋn timp ce întregul internet, întreaga noastră viață, întreaga societate sunt permanent în căutarea perfecțiunii, Diesel celebrează imperfecțiunea în noua campanie, în care toți protagoniștii nonconformiști se dezbracă de hainele rolurilor perfecte și își îmbracă straiele lejere ale propriei personalități. Imperfect de frumoși! Societatea înclină frecvent spre perfecțiune… ȋnsă perfecțiunea este plictisitoare; imperfecțiunile sunt sarea și piperul, ne definesc și fac viața să merite să fie trăită. Autentic!

Go with the “oops”
Go with no doubts
Go if it doesn’t look as good as it sounds

PERFECȚIUNEA ESTE O ILUZIE INUTILA
Dacă în primul spot al campaniei am văzut rezultatul fără cusur al unui regizor debutant în încercarea de a crea primul său film, în acest nou episod, cu o ironie și o doză bună de nepăsare, Diesel dezvăluie tot ce se întâmplă când te zbati sa fii perfect… Ce se întâmplă, de fapt, când faci tot ceea ce este posibil pentru a ascunde imperfecțiunile, căutând perfecțiunea așa cum este impusă de societate și plecând de la ideea că a fi frumos e doar o altă obligație pe care o ai de îndeplinit în societate, de bifat pentru a fi fericit:


#GOWITHTHEFLAW – THE LOVE STORY

Noul episod al campaniei vine perfect fix înainte de Valetine’s Day, când toți picăm în capcana perfecțiunii etern căutate și dorite. Este povestea unui băiat și a unei fete care se întâlnesc și se îndrăgostesc imediat după ce scapă de cele mai evidente imperfecțiuni ale lor. Într-un scurtmetraj regizat tot de Francois Rousselet, în timp ce pe fundal se aude piesa „What’s a matter baby” a celor de la Small Faces, descoperim că, cel mai probabil, defectele noastre vor fi mereu mai puternice decât orice acțiune prin care noi încercăm să le camuflăm. Așadar, de ce să nu le acceptăm?! Haide să ne bucurăm de ele și să păstrăm lumea așa cum trebuie să fie: minunat de imperfectă.

DESPRE HAINE ÎNDRĂZNEȚE ȘI INDICII SMART
Colecția Diesel de Primăvară-Vară 2018
, întrezărită în spot și glorificând elemente îndrăznețe, iconice Diesel, în spiritul autentic al anilor ’90, este special concepută pentru exprimarea de sine, care încurajează opoziția și contrastul pieselor vestimentare prin care îți poți clădi un stil unic.

Filmul ascunde, de asemenea, niște indicii super smart, care conduc către alte părți integrate în campanie, cu scopul de a popula și menține lumea imperfectă. În anumite cadre cheie descoperim simboluri ce trimit către un profil de Instagram care glorifică șosetele desperecheate (@wantedsocks). Sau către websiteul unui restaurant fictiv, denumit Bluffet (bluffet.com) unde, în colaborare cu un canal al Buzzfeed numit Tasty, au fost create trei videouri cu rețete menite să stimuleze comportamentele imperfecte.
Un alt indiciu, (layover.it) îi trimite pe oameni pe siteul defect al unei agenții de turism, unde oricine poate căuta și rezerva, la modul real, zboruri cu cel mai mare număr posibil de escale, pentru că frumusețea unei călătorii prost planificate este aceea de a include mai multe călătorii într-una singură.

Imaginile campaniei sunt fotografiate de Florence & Nicholas, în timp ce conceptul campaniei a fost dezvoltat împreună cu agenția de creație Publicis Italia.
Nu ai cum să nu te îndrăgostești de campanie asta; de mesajul ăsta perfect de imperfect! Let’s go with the flaw!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *