Gallery

I am The One and Only. (Sau “Dulcea dependență de frumusețe”)


(Atenție: Apasă “play”! Acesta este un fond sonor necesar lecturii!)

Totul a început acum trei săptamani, odată cu ediția de aprilie a revistei ELLE.
Andreea Raicu, fermecătoare, într-o tinuta minimalistă, alb cu negru, pe o copertă atipică, cu logo-ul revistei… invadat de buze roșii! (?)

Incitată, căci nu am mai vazut pană acum logo-ul ELLE altfel decat uni, am răsfoit revista și… iată-le:

Paginile de making-of,
imediat după interviul cu Andreea și după superbul shooting (realizat de fotograful Gabi Hiriț si de Domnica Mărgescu, directorul de modă).

Pozele din culise.
Atat de expresive, surprinzand look-urile atat de versatile și de seducătoare ale Andreei, din timp ce era machiată, încat am zis imediat:
“The One? Oh, my God! Cum pot arătă produsele astea!!! Vreau și eu sa le testez! Acum!”

Stii despre ce vorbesc, nu?
Starea de grație si de transă, cand rochia aceea, din voal imprimat, sandalele noi, cu toc ametițor și rujul acela, de-un roșu perfect, TREBUIE să fie ale tale!

***
Stop pe acest cadru!
Haide să respect întregul fir al poveștii.
Si să recunosc că totul-totul a început, de fapt, acum… 14 ani.
Adică atunci cand am intrat în presă.
Si cand m-am îndrăgostit iremediabil de acest domeniu, fascinant și cu sclipici, al revistelor.

Este clipa în care am devenit plăcut dependentă:
De secretele shooting-urilor de beauty & fashion.
De mirosul din culise – de ruj, pudră și fixativ.
De ponturile “furate” de la specialiști.
De testarea febrilă a celor mai hot noutăți.

Iar, de atunci, nu mă mai pot opri!

O nuanță nouă – incitant de nouă?
O textură mai catifelată?
O acoperire și mai bună?
Pur și simplu, cand văd o noutate într-ale machiajului, nu mă pot abține să nu o încerc. Atunci. Pe loc!

Probabil ar trebui să fiu filmată prin duty-free zone, între două zboruri.
Ori cand primesc creme sau produse de make-up, pe care sunt nerăbdătoare să le testez imediat, pentru a-mi scrie părerea despre ele.
Sau cand intru într-o parfumerie ori intr-un beauty shop.
Filmulețele ar spune foaaaarte multe despre istoria cosmeticii, despre psihologia feminină și despre setea de produse de frumusețe – pe care noi, femeile, am avut-o dintotdeauna!
Iți sună familiar, cumva?!

Așa că… am lăsat revista ELLE din mană, dar numai ca să intru cat mai repede pe site-ul Oriflame.

Să aflu totul-și-chiar-mai-mult-de-atat despre noua gamă The One și despre produsele care-mi făcuseră deja cu ochiul dintre paginile ELLE.
Am răsfoit, așadar, dintr-o răsuflare, catalogul virtual.
Si am urmărit, cu nesaț, un nou making-of.
De data aceasta un filmuleț de pe site, cu și despre produsele apetisante “The One” de la Oriflame:
Un nou motiv să VREAU să le am!

“Da, TREBUIE să le testez!”, mi-am spus.
“Să le simt mirosul, textura…”

Genele mi-au tremurat puțin, visătoare. Apoi au devenit mai îndrăznețe. Si invidioase, văzand genele uriașe ale Andreei, machiate cu mascara The One Volume Blast!

Privirile mele s-au îndrăgostit de culorile de impact ale noilor farduri de pleoape The One: Olive, Gold…

Imi imaginez deja buzele răsfațate de rujul hidratant și strălucitor PowerShine.
(Fond sonor asigurat de un suspin adanc. Nuanța Pink Hypnotic din making-of este de-a dreptul fas-ci-nan-tă!)

Iar tenul meu jinduiește după strălucirea IlluSkin – fondul de ten din colectia The One.

Sunt încă sub vraja febrilă. Dulcea dependență de frumusețe…
Ei, dar să fim sincere! E cineva pe aici care nu-și doreste să fie chiar ea “the One & only”?
Forever Limited Edition, specială pentru El?
Unică?
Impecabilă?
Spectaculoasă?
Mda, așa ziceam și eu…
Mă întelegi perfect, deci!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *