Quote

I am Blue. Bluebell! By Stella McCartney

Hello, I am Blue. Bluebell – the new POP By Stella McCartney.

PENTRU FEMEI EXCENTRICE, CREAT DE O FEMEIE.
După povestea tonică POP începută vara trecută, Stella McCartney rescrie vara aceasta al doilea episod al celebrării individualității, autenticității și aventurii. Al doilea episod din odiseea colecției Pop: Pop Bluebell.
Un nou parfum… cu spirit de aventură, o aroma delicata și distinctiva, cu note unice de clopotei englezesti, ce aduce colectiei profunzime si personalitate. De abia astept sa o descoperim impreuna și în România, exclusiv in magazinele Marionnaud!

Precum veselii clopoței, femeile Pop Bluebell au încredere în ele și sunt libere în a se exprima pe sine. Imagine pentru campaniile POP sunt, de altfel, patru fete cu stil exploziv, look excentric și personalități ample, cu acel X factor necesar oricărei femei în stilul Stella McCartney:

Focoasa fiică a Madonei, Lourdes Leon, deja ajunsă la 20 de ani și explorând mai multe domenii ale artei.
Kenya Kinski Joneh, o altă fiică celebră a unor părinți celebri: Quincy Jones și Nastassja Kinski, model și activistă pentru drepturile animalelor.
Grimes – scriitoare, pictoriță și director muzical.
Amandla Stenberg – actriță, voce în mediul digital, scriitoare comică și susțintoare a multor cauze sociale.

POP NOTES COOL & BLUE
Feminin, însă fără a fi fragil; îndrăzneț, însă păstrându-se echilibrat, POP Bluebell nu vrea să creeze o revoluție, și să susțină femeia, să îi devină mărturisire intimă despre curaj, îndrăzneală, putere și generozitate, în fiecare clipă în care îl poartă.
Inspirat de prima aromă a Stellei – o interpretare modernă și îndrăzneață a tuberozelor.
Notele principale sunt de clopoței englezești albaștri, rari, luminoși și delicați, cu accente fresh, care aduc și mai mult echilibru, profunzime și personalitate vechiului POP, evoluând către noua generație POP.
Parfumul este intens floral, învăluind acordurile finale calde, lemnoase de santal.

Ce nu știam până acum este că acești diafani clopoței englezești sunt o specie amenințată, pe cale de dispariție, așa că POP Bluebell folosește un procedeu numit biomimicry, prin care mirosul lor special, unic este captat fără a culege floarea din mediul ei natural, ba chiar fără a i se aduce florii vreo cât de mică lezare. O tehnologie care sună așa, SF, și care, practic, a fost folosită acum pentru prima dată, prin POP Bluebell, pentru a-i răpi clopoțelului englezesc parfumul inefabil fără a-l culege.

#POPNOW
Și designul însuși al sticlei este modernizat, up-datat prin capacul supradimensionat purpuriu, indiferent de varianta apei de parfum – de 30, 50 sau 100 ml. Let’s POP!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *