Gallery

Flori? Fete? Filme? Parfumuri? Sau baieti?

Iti mai amintesti de jocul copilariei noastre: “Flori? Fete? Filme? Sau baieti?…”.
Un joc al biletelelor si al alegerilor.
Al secretelor cu codite, aparate cu bujori in obraji.
Un joc cu parfum de inocenta.
Jocul dulce al nostalgiei! Haide sa il re-jucam astazi impreuna, intr-o alta varianta, adolescentina si senzuala, cu parfum in par.

1. FLORI:
Imagineaza-ti floarea perfecta:


PRADA CANDY FLORALE (50 ml, 330 lei), cel mai recent parfum Prada, a evoluat pornind de la conceptul unei flori imaginare, create special pentru Candy.
În căutarea acestei flori perfecte – o floare minunată, sofisticată, unică -, Prada ne duce într-o călătorie în jurul universului.
O multitudine de note florale se unesc pentru a crea o aromă la fel de plină de vervă, senzualitate și vitalitate, pasa cum este si Candy.

Sticla insăsi strălucește în nuanțe florale roz, iar cutia este împodobită cu florile albe Candy.

Imaginea parfumului este Léa Seydoux.
Léa cea care afișează șarm și delicatețe în filmele lui Woody Allen sau ale lui Wes Anderson. Sau care emană o senzualitate îndrăzneață în rolul din “Blue is the Warmest Colour” (care i-a adus un premiu Palme d’or).
Frumoasa, tânără, iubita cinema-ului francez, Léa simbolizează versatilitatea îndrăzneață, ce poziționează parfumul în afara lumii, plutind in eter, invingand gravitatia.

2. POEZII:
alegoria jocului:


AQUA ALLEGORIA DE LA GUERLAIN – Petale încărcate cu rouă, fructe cufundate în lumina soarelui, frunze verzi tremurând în răcoarea dimineții..…
Bucuria de a întâmpina o zi însorită se regăseste în colecția Aqua Allegoria, o selecție de poezii parfumate scrise de un parfumier îndrăgostit de natură. Armonii ușoare, luminoase sau vesele se adună de îndată ce vine primăvara, pentru a te încânta cu un braț plin de flori sau cu o escapadă la tropice.

3. FILME:
Exuberanța exotică din “Brazil ” – filmul din 1985, cu Robert de Niro in rolul principal.


LIMON VERDE DE GUERLAIN – noua editie limitata din colectia AQUA ALLEGORIA – exprimă exuberanța unei petreceri braziliene, verdeața unei grădini tropicale luxuriante și prospețimea cristalină a unei cascade din inima junglei.

Închidem ochii si… savuram un cocktail Caipirinha la umbra unui lămâi verde, pe malurile fluviului Amazon.

Secretul parfumului constă în împletirea armonioasă a fațetelor tropicale de zahăr brun și lime (inima cocktailului tradițional al Braziliei, Caipirihna).
Notele citrice de vârf, exotice (lime originar din Mexic, portocală) se impletesc cu aromele de smochine, acord Caipirihna, acord verde tropical, îndulcit cu notele de tonka din Venezuela.

Istoria colectie: Începând cu primul Aqua Allegoria (in 1999), Guerlain a reinventat, an de an, tema prospețimii, in toate cele 31 de parfumuri, ca o odă dedicată naturii.
Ediția limitată de anul acesta – Apa de Toaletă Limon Verde (75 ml, 305 lei) este compusă de Thierry Wasser si se alătură celor 4 creații devenite deja de referință: Pamplelune, Mandarine Basilic, Herba Fresca, Nerolia Bianca.

4. FETE SAU BAIETI?
Fete SI baieti: imagini in oglinda!


Apa reflectă lumina. Si devine oglindă. Si se imparte in doua oglinzi diferite: Mirror for Her. Si Mirror for Him.
Oglinda, oglinjoara…
L’EAU PAR KENZO – NEW MIRROR EDITION (243 lei, exclusiv in magazinele SEPHORA) – doua noi interpretari radiante, elegante și senzuale.

O oglinda pentru Ea:
parfum îmbogățit cu note proaspete, floral fructate. Aromele de pepene suculent sunt puse in evidență prin mentă, zmeură și lăcrămioare, iar, la sfarsit, de lemn și mosc.

Si o oglinda care sa il reflecte pe El:
parfumul are nuanțe proaspăt-lemnoase. Notele de grapefruit și de busuioc se deschid într-un acord acvatic amestecat cu salvie și boabe de ienupăr, peste o bază de vetiver.

Sticlele L’EAUPARKENZO NEW MIRROR EDITION se joacă cu lumina, atrăgând-o în liniile lor delicate. Formele lor ondulate se contopesc perfect, cele două blocuri de sticlă potrivindu-se perfect, rezultând un duo senzual, proaspăt și senin.

5. EMBLEME SI SIMBOLURI:
legendele eternei masculinitătii


Cati dintre noi nu am auzit, incă de cand eram mici, de Montblanc – un brand-reper, un brand definitoriu pentru conceputul de masculinitate?!
Si iată ca MONTBLANC a lansat, primavara aceasta, o nouă emblemă: noul parfum barbatesc EMBLEM, semnatura de neclintit a barbatului etern.

Conturul sticlei – negru, masiv, sobru, cu greutate – te duce imediat cu gandul la Montblanc, cel mai înalt vârf din Europa, acoperit de zăpadă si inconjurat de șase văi glaciare.
Un masiv emblematic, de unde isi extrage si barbatul Emblem cele mai nobile valori: sobrietatea, excelenta, tenacitate, încredere, eleganta naturală, precizia elvetiană.

Parfumul m-a cucerit din prima clipă in care l-am mirosit, cu notele sale suculente de grapefruit, cardamon, frunze de salvie, piper roz si piper negru.
Iar eleganta sa este marcată de contrastul dintre scorțișoara senzuală și frunza de violetă, conturate de notele finale, de lemn si patchouli.

Asadar: Flori? Fete? Filme? Sau baieti? Tu ce ai notat astazi pe biletelul tău, in acest joc al alegerilor si aromelor nostalgice?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *