Quote

Filme, fete, margarete – Daisy Love de la Marc Jacobs

MARC JACOBS LANSEAZA CAMPANIA NOULUI SAU PARFUM DE DAMA, “DAISY LOVE”. UN PARFUM SI UN VIDEO DE EXCEPTIE!
Mă iubește? Nu mă iubește?
Tot rupând petalele unei margarete devenite deja simbol, răspunsul final a fost “Claaaar mă iubește!” Căci altfel nu am mai fi avut parte de răsfățul diafan al încă unei arome Daisy de care să ne îndrăgostim iremediabil: Daisy Love, semnată Marc Jacobs.

Nou lansata campanie de publicitate Daisy Love Marc Jacobs o prezinta pe Kaia Gerber în parteneriatul lor continuu. Filmat în întregime de fotograful de modă britanic Alasdair McLellan, imaginile o surprind pe Kaia alături de modelele Aube Jolicoeur și Faith Lynch, în timp ce se bucură de soare pe o plajă de vis din California.

Filmat in Ranchos Palos Verde, California, Daisy Love, transporta universul iubit al lui Daisy de pe câmpurile verzi spre un țărm însorit, unde povestea iconică a prieteniei si iubirii continuă. Director de creatie a fost Katie Grand, iar campania de televiziune include piesa “Teen Age Riot”,Sonic Youth.

“Sunt încântat să continui să lucrez cu Marc Jacobs Fragrances pentru campania Daisy Love”, a declarat Kaia Gerber. “De data aceasta campania duce spiritul fără griji al lui Daisy la plajă; acesta rezonează foarte mult cu personalitatea, stilul meu de viață și cu fata Daisy.”

Daisy Love by Marc Jacobs, primul parfum gourmand, este incontestabil feminin, cu o compozitie tanara si totusi sofisticata. Daisy Love evocă fericirea de a privi soarele reflectând peste ocean sub cerul albastru clar, cu note luminoase cristalizate, petale solare, dar cremoase, de margareta, și un amestec lemnos , mosc si cașmir . Parfumul a fost creat de parfumierul și colaboratorul de lungă durată al Marc Jacobs Fragrances, Alberto Morillas, din casa Firmenich.

“În ultimul an, ne-am concentrat pe creșterea francizei Daisy pentru a fi un jucător important în industrie”, a declarat Simona Cattaneo, OCP COTY Luxury. “Acum, pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm parteneriatul cu Kaia Gerber, este timpul să introducem un nou parfum în franciza Daisy. Se va potrivi perfect in strategia noastră, pe măsură ce extindem amprenta digitală și punem un accent sporit pe marketingul de influență “.

Pe măsură ce campania de televiziune este lansată la nivel mondial în luna aprilie, marca va dezvălui active digitale Daisy Love exclusiv pe conturile @marcjacobsfragrances și @marcjacobs Instagram cu suportul conținutului social de la partenerii globali de influență. 
Daisy Love Marc Jacobs Campanie globală de publicitate

Kaia Gerber este deja, la doar 16 sni, un model american cunoscut; sa nu uitam ca e fiica supermodelului Cindy Crawford și a omului de afaceri Rande Gerber si ca, in 2016, ea a câștigat premiul pentru Modelul Anului la premiile Media Front Row. Cunoscută pentru asemănarea cu mama ei, Kaia Gerber a semnat cu modelele IMG la vârsta de 13 ani și a apărut în publicațiicum ar fi Vogue, Teen Vogue și CR Fashion Book. Ea este, de asemenea, în prezent, emblema Marc Jacobs Beauty.

CATEVA INFORMATII PENTRU IUBITORII ISTORIEI BRANDURILOR DE TOP:
Marc Jacobs este o marcă globală care produce articole de îmbrăcăminte pentru femei, accesorii, îmbrăcăminte, bijuterii, ceasuri și parfumuri. Incepand din 1986, Jacobs este unul dintre cei mai celebri designeri americani de până acum. Marc Jacobs International se angajează să se întoarcă în comunitățile unde au magazine.Aceștia au fost implicați în sute de organizații caritabile din întreaga lume, iar sprijinul în curs de desfășurare al multor proiecte caritabile – precum și al unor noi colaborări – continuă să fie o prioritate majoră.

Coty este una dintre cele mai mari companii de frumusete din lume, cu aproximativ 9 miliarde dolari venituri, creata cu scopul de a sarbatori si de a elibera diversitatea frumusetii consumatorilor. Patrimoniul său puternic de antreprenoriat a creat un portofoliu iconic de mărci de frumusete. Coty este liderul mondial în parfumuri, un număr puternic doi în culoarea și stilul părului salonului profesionist și numărul trei în cosmeticele.

Coty opereaza trei divizii:
#Beauty, care se concentreaza pe produse cosmetice de culoare masiva, produse de colorat pentru par si produse de styling, produse de ingrijire corporala si parfumuri de masa cu branduri precum COVERGIRL, Max Factor si Rimmel.

#Luxury, care se axează pe parfumurile de prestigiu și îngrijirea pielii cu mărci cum ar fi Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci și Philosophy.

#Frumusețea Profesională, care se concentrează pe servirea proprietarilor de salon și a profesioniștilor atât în păr cât și în unghii, cu mărci precum Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI și ghd. Coty are peste 20.000 de colegi la nivel global și produsele sale sunt vândute în peste 150 de țări. Coty și brandurile sale se angajează într-o serie de cauze sociale, precum și în încercarea de a minimiza impactul asupra mediului.

Editorial Credit: Daisy Love Marc Jacobs
Image Credit: Alasdair McLellan
#MJDaisy #DaisyLove, www.marcjacobsfragrances.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *