Quote

Experiment social in Baneasa Shopping City!

TO STYLE OR NOT TO STYLE
In limbajul non-verbal, stilul nostru vestimentar ocupa un loc extrem de important: practic, el vorbeste in locul nostru! Da, da, influenteaza percepția celor din jur, ne defineste in ochii celorlalti, inca de la prima vedere.
Băneasa Shopping City a lansat, iarna aceasta, chiar un experiment social, desfasurat in social media: daca ne imbracam diferit, ceilalti ne plac mai mult? Mai putin? La fel?… Haideti sa descoperim impreuna care sunt rezultatele „The Fashion Experiment” – un proiect extrem de cool & trendy! Felicitari, dragilor!

THE FASHION EXPERIMENT
Centrul comercial Baneasa a ales două personaje reale – un bărbat și o femeie, care nu au mai avut niciodată conturi pe platforma Instagram.
Pentru fiecare dintre ei au fost create câte două profiluri aproape identice. Fotografiile au fost realizate din aceleași unghiuri, în aceleași locații, singura diferență fiind ținutele vestimentare purtate de personaje. Fotografiile au fost distribuite sub aceleași hashtag-uri despre modă și stil.

Experimentul tradus in cifre?
În total au rezultat peste 742 de fotografii pe parcursul a 30 de zile, iar modelele au îmbrăcat aproximativ 80 de ținute diferite. Timp de o lună, publicul le-a urmarit evoluția și și-a arătat preferințele prin numarul de like-uri, numărul de follow-eri și commenturi.

Rezultatele au arătat că profilurile persoanelor care au experimentat cu ținutele lor și au ieșit din zona de confort, au obținut dublul numărului de followeri și au fost apreciate cu aproape 50% în plus față de cele care reflectă un stil constant.

Mai multe imagini din spatele experimentului pot fi accesate pe conturile personajelor:
ana_llexa
versus
alexaa_iulia

Si
ioandaavid
versus
adavid_alx

Tie care variante de stil si styling iti plac mai mult?

FIND YOUR STYLE
În perioada reducerilor de iarnă din lunile ianuarie și februarie, Băneasa Shopping City, lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, își provoacă clienții să experimenteze cât mai multe stiluri și moduri de a-și combina piesele vestimentare.

Pe langa branduri de renume internaţional si magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele, centrul comercial Baneasa Shopping City include și o zonă impresionantă de divertisment.
E vorba despre Grand Entertainment, cu Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, servicii de gaming și entertainment, activități și evenimente dedicate copiilor, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale. Pe scurt, o destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României. Eu ma pregatesc de un weekend full la film (au lansat un abonanament special, cu acces la filme cat poftesti si cand poftesti!).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *