Gallery

Exclusivităţi primăvăratice în Sephora

Zi de shopping, la început însorit de primăvară, chiar de baba mea – 8 martie. Chef de imprimeuri vesele, de culori optimiste, de arome speciale.
Şi, pentru că Bucureşti Mall este la 3 paşi de casa mea, paşii mi s-au oprit, practic, singuri în Mall Vitan. Şi apoi… fix în Sephora. Unde am testat cu nesaţ noutăţile, editiile limitate 2015 şi exclusivităţile.
Iată ce mi-a plăcut cel mai şi cel mai mult:

VISUL UNEI ESCAPADE DE PRIMĂVARĂ
DE LA GIVENCHY

Spirit de aventură, dor de ducă, tânjind să descopăr noi orizonturi. Nici bine nu m-am întors dintr-o vacanţă, că deja încep să pun pe tapet şi să visez la următoarea plecare.
Este scenariul arhi-cunoscut şi familiar oricărei dependente de călătorii, aşa cum sunt eu.
Aşa că nu puteam rămâne insensibilă la… o chemare originală: la o escapada aromată!
“Rêve d’Escapade” (“Vis de Escapadă”), noul parfum de la Givenchy, o aromă care îţi atrage imediat atenţia şi te invită la o călătorie originală, a simţurilor. O călătorie în spaţiu şi timp.

Atenţie! Călătoriile, indiferent de forma pe care o iau, pot da dependenţă 😉
O semnătură plină de energie şi de senzualitate, te învăluie ca o a doua piele, exotică, misterioasă.
Notele delicate, floral-fructate, dezvăluind universuri pline de feminitate, de eleganţă şi de trăiri pasionale.
O femeie care freamătă de dorinţa de a călători, de a descoperi noi culturi, noi tărâmuri. O femeie căreia îi place să călătorească cu toate simţurile larg deschise.
Şi care colecţionează de prin lume ciudăţenii, obiecte cu parfum vintage, miniaturi cu culoare locală, ca pe nişte tovarăşi de călătorie. Ori ca pe nişte talismane magice, purtătoare de noroc.

Dar mă desprind din gândurile mele de călătoare.
Şi privesc sticluţa din care tocmai ce pulverizasem aromele şi reveriile.
O sticluţă sub formă de prismă sau, poate mi se pare mie, de valiză? O prismă cu feţetele ornate cu ilustaţii graţioase, ca o dantelă, ca o borderie roşie misterioasă adusă de pe tărâmurile îndepărtate prin care ai călătorit.

Până şi parfumul are o uşoară nuanţă roze… O fi de la primăvara de afară.
Sau poate mi s-a schimbat mie, brusc, starea de spirit din bine în foarte bine. Şi am început să văd viaţa mai în roz 🙂

UN CUPLU ÎNDRĂZNEŢ
“Le Male” & “Classique” by Jean Paul Gaultier Parfums

OK, nu ştiu dacă este cuplul perfect, poate e atipic, dar… e ediţie limitată 2015! Şi miroase periculos de bine 😉
Legendarul cuplu de parfumerie pleaca intr-o vanatoare de comori incitante, in largul marii.
Determinati sa infrunte orice tip de pericol, piratii ridica steagul negru si pornesc in calatoria pe mare. Rosu purpuriu pentru “Classique”, albastru marin pentru “Le Male”.
In aceasta aventura, cutiile metalice – ambalajul parfumurilor JPG – iau forma unor cufere nituite cu cranii pe sabiile duble.

Toata lumea pe punte!
“Classique” si-a strecurat celebrele forme irezistibile şi musculoase intr-o bustiera de jerseu cu imprimeu marinaresc. Cu dungi rosii şi zdrentuita dupa ultimul duel, evident.
Imbracat in hainele sale de pirat, “Le Male” sta mandru in tricoul sau cu dungi albe si negre cu marginile sfasiate. Un craniu de un rosu stralucitor este branduit pe pieptul sau viril, cu un ochi malefic in forma literei “G”, un semn al devotamentului sau fata de flota generalului…. pardon, parfumierului Gaultier.

Lovitura mortii… prin arome
“Le Male” si “Classique” stau cu mandrie peste prazile lor, obţinute fără ca măcar să faca uz de sabii.
Cine stie care poate fi secretul succesului lor?
Să fie oare “Classique”, cu buchetul său senzual floral – vanilie voluptoasa si note lemnoase.
Sau poate “Le Male”, cu notele sale de menta revigoranta, infuzata cu lavanda sporite de vanilie si lemn cald ? Ori poate amândoi?….

#Ediţiile limitate “Classique” Eau de Toilette Collector’s Edition, (50 ml) şi “Le Male” Eau de Toilette Collector’s Edition (263 lei, 75 ml) by Jean Paul Gaultier sunt disponibile deja din februarie şi în România, exclusiv in magazinele Sephora.

Întotdeauna vom avea multe, tot mai multe motive să ne bucurăm de primăvară, în fiecare zi! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *