Gallery

Doua proiecte care premiaza frumusetea

MID SEASON BEAUTY NEWS!
Draga mea, am vești hot, hot pentru noi, toate dependentele de frumusețe, toate iubitoarele de produse de îngrijire și toate cele care susținem proiectele de suflet:

#SALONULFETELOR
HAIRSTYLING ȘI PREMII DE LA ROWENTA

Cu Rowenta câștigi de două ori – hairstyling profesional și premii care completează răsfățul, căci Rowenta te invită alături de prietenele tale în Salonul Fetelor.

Despre ce este vorba, mai exact?
Despre o campanie promoțională desfășurată la nivel național, în perioada 13 octombrie – 31 decembrie 2016, în care te poți înscrie dacă achiziționezi orice perie rotativă din gama Rowenta Brush Activ’.
Surprizele sunt pe măsura produsului, sofisticate și în pas cu cerințele vieții urbane, în era digitală. Odată ce ți-ai completat trusa de înfrumusețare cu o perie Rowenta Brush Activ’ și te-ai înscris pe salonulfetelor.ro, ai șansa să câștigi, săptămânal, unul din cele două vouchere Marionnaud, fiecare în valoare de 500 lei, sau marele premiu – un iPhone 7 cu selfie stick.

Rowenta Brush Activ’ Nano Smart – stilistul tău haute coiffure
Dacă alegerea ta se îndreaptă spre modelul Rowenta Brush Activ’ Nano Smart, vei avea alături cea mai eficientă și compactă perie rotativă, echipată cu tehnologii avansate. Peria are rotație automată și acțiune simultană de styling și uscare, asigurând rezultate profesionale, în confortul casei tale. Ți-o vei dori nu doar pentru performanțele sale, dar și pentru că este ușor de transportat și depozitat, datorită designului simplu și ergonomic.
Peria netezește firele rebele și anulează efectul de “electrizare”, prin acțiunea generatorului de ioni negativi încorporat, care reduce energia statică și tendința de încrețire a părului. Produsul dispune, de asemenea, și de un sistem îmbunătățit de uscare ce asigură o distribuire optimă a aerului pe toată suprafața periei.

Iar avantajele Rowenta Brush Activ’ Nano Smart nu se opresc aici.
Cele două tipuri de perii – de 50 mm si 30 mm – pe care le poți alterna în funcție de lungimea părului sau de tipul coafurii dorite, și setările adaptabile pentru viteză și temperatură fac din acest model alegerea ideală.
Gama de perii Rowenta Brush Activ’ e disponibilă în magazinele partenere – marile rețele de electro-retail, hypermarketuri și magazinele online. Pentru mai multe detalii despre promoția națională Salonul Fetelor, accesează www.salonulfetelor.ro și www.rowenta.ro.

#DESCOPERA-TI FRUMUSETEA
– “Caravana Descopera-ti Frumusetea” – un proiect HENKEL

Henkel România tocmai a lansat proiect de responsabilitate socială “Caravana Descoperă-ți frumusețea”, ce se va desfășura în luna octombrie 2016, în patru localități din județul Constanța.
Pe 10 octombrie a avut deja loc prima activare, în localitatea Cumpăna. Calendarul activităților cuprinde în continuare următorul traseu: 17 octombrie – Cobadin, 24 octombrie – Corbu, 31 octombrie – Lumina.
Localitățile au fost selectate alături de partenerul local – Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța.

“Caravana Descoperă-ți frumusețea” își propune să inspire fetele și femeile să își pună în valoare atuurile naturale și să capete încredere în frumusețea lor. Îngrijirea părului – unul dintre cele mai vechi ritualuri de înfrumusețare – este și astăzi un element central în rutina de înfrumusețare a femeilor, precum și un simbol al feminității și senzualității.
“Caravana Descoperă-ți frumusețea” cuprinde activități de informare ce se axează pe aspecte legate de igiena și înfrumusețarea părului. Concret, în fiecare dintre cele 4 localități selectate se desfășoară sesiuni de hairstyling cu stiliști și voluntari din partea Asociației Împreună Pentru Viitor Constanța pentru câte 40 de fete și femei selectate împreună cu autoritățile locale și reprezentanți de la asistența socială.

Schwarzkopf, brand din portofoliul Henkel România, este partenerul de încredere al femeilor în rezolvarea oricăror probleme ce țin de igiena și frumusețea capilară.
Astfel, Henkel România, prin Schwarzkopf, vine în întâmpinarea nevoilor și dorințelor femeilor cu o largă paletă de produse: de la soluțiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de păr de la Schauma, alături de tratamentele de reparare oferite de brandul Gliss, de soluțiile de colorare oferite de Palette și până la produsele de styling Taft, brandul de styling numărul 1 în România, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piață în perioada ianuarie-august 2016.

Proiectul se înscrie în lista inițiativelor de responsabilitate socială ale Henkel România, care dorește să susțină și să încurajeze fetele și femeile să creadă în frumusețea lor și în potențialul lor de a reuși în viață. Caci fiecare femeie este frumoasă, important este să-și descopere propriile nevoi și să adopte cele mai potrivite produse propriului stil, astfel încât să își evidențieze atuurile și să se pună în valoare.

Un total de 160 de fete și femei vor beneficia pe durata campaniei de sfaturile stiliștilor, vor primi materiale informative pentru îngrijirea părului și produse cadou oferite de Henkel România și vor primi un tratament complet de înfrumusețare a părului în cadrul coaforului mobil amenajat în fiecare dintre localitățile selectate.
Miza acestui proiect?
Sa ajute fetele și femeile să capete încredere în frumusețea lor și să descopere modul în care își pot îngriji părul prin folosirea unor produse cu performanțe profesionale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *