Gallery

Despre noutățile Diesel și campaniile smart

Ți-am mai mărturisit deja, cu diverse ocazii, că sunt o devoratoare de publicitate – adică o adevărată pasionată de campaniile publicitare și de publicitatea inteligentă, bine făcută și cu substrat (cultural, social, artistic). Era deci normal să îmi atragă imediat atenția și să mă încânte noua campanie Diesel, o campanie smart, care decodează cultura fashion.

Campania de publicitate Diesel Fall-Winter 2016 continuă să „spună pe nume” (telling it like it is), rămânând între umor și onestitate.
Noua campanie urmează, de altfel, linia celor două campanii anterioare – care decodau imaginile fashion în Fall-Winter 2015 şi lumile digitale, respectiv social media, în campania de publicitate Spring-Summer 2016.
În acest sezon, Diesel descifrează comportamentul vesel şi în acelaşi timp absurd al industriei de modă, printr-o campanie fără non-sens fotografiată de Santiago & Mauricio.

„Am lucrat cu duoul regizor/fotograf Santiago & Mauricio pentru capta imagini frumoase și de impact, unde produsul este pus în evidenţă cu un twist inserat pe imaginile tradiţionale de publicitate.”, spune directorul artistic Nicola Formichetti.
“Este foarte important pentru noi să continuăm acelaşi limbaj cu care am început în campania de Toamnă-Iarnă 15 şi să menţinem conexiunea şi interacţiunea pe care campania le-a creat cu publicul nostru.”

Inspirat de paralela plină de umor dintre imaginile clasice de modă versus realitatea lor din spatele scenei, Diesel propune un comentariu cu „a touch of fun” asupra industriei de imagine.
Duoul Santiago & Mauricio a surprins stilul rock Diesel, interpretat într-o manieră pop, iar hainele preiau ideea de uniformă cu un puternic accent 90s care se simte în întreaga colecţie. Piesele clasice military sunt combinate cu fashion blues, creând noi hibride. Diferite piese camuflaj sunt puse împreună în aceeaşi ţinută, iar pe jachetele bomber sunt utilizate strap-uri similare celor cusute pe paraşute.

Campania are o distribuţie care continuă ADN-ul lui Diesel, aducând laolaltă diferite culturi, personalităţi şi indivizi pe care Formichetti îi găsește prin intermediul agențiilor sau direct, online. Libertatea este aroma noastră și ar trebui să fii cine vrei să fii – Diesel celebrează diversitatea şi diferenţele.

Exclusiv pour les connaisseurs, iată și echipa implicată:
Fotografii: SANTIAGO&MAURICIO
Stilist: DAVEY SUTTON
Direcţie Artistică: NICOLA FORMICHETTI
Modele:
Lucas Ucedo – Ford Models
Miles Frank – New York Models
Julian Schratter – Soul Artists Management
Xiara Waller – Fusion Models
Mona Motsuoka – IMG Models
Anna Mila – IMG Models
Kris Gottschalk – Premier Models

Și, dacă tot vorbim de lucruri smart, toată lumea știe cât de mult și activ se implică Leonardo Di Caprio în campaniile Green, in incercarea diminuarii problemei încălzirii globale. L-am văzut chiar de curând postând în social media o poză care trage un semnal de alarmă pentru salvarea pădurilor virgine din România!
În timpul filmărilor The Revenant – care i-a adus și mult așteptatul Oscar – mai exact în timp ce căutau locația pentru filmări, Leo a fost îngrozit de defrișările masive din nordul Americii.
Apropo, iată trailerul documentarului “Before The Flood”, filmul ce are in prim-plan problema incalzirii globale:
Și, tot apropo: Leo poarta la incepului filmului… Jogg Jeans Diesel. In aceeasi scena apare si Alejandro González Iñárritu, regizorul filmului “The Revenant”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *