Gallery

Ce spui de o masa de Craciun colorata, amuzanta si care sa inspire… incredere?

Cine nu isi doreste in bucatarie niste produse inteligente, care sa îi simplifice viața?
Ori niste produse colorate, care sa ii inveseleasca diminetile?
Sau, de ce nu, niste produse care sa il indemne sa petreaca! Sa petreaca mai mult timp in bucatarie. Si sa aiba parte de mai multe petreceri.
Ei bine, iata ca le-am descoperit pe toate intr-un singur loc.
La Tupperware!
Si, mai exact, la lansarea in Romania a platformei sale, Chainofconfeidence.ro.
Da, chiar acum, probabil nu intamplator chiar cu cateva zile inainte de Craciun.

Caci, de peste 60 de ani, compania americană Tupperware® revoluționează modalitatea de păstrare a hranei, prin crearea de produse inovatoare și identificarea unor soluții surprinzătoare pentru bucătărie și cămin.
Si, de atunci, Tupperware este un business pentru femei, bazat pe relaționare și aducerea oamenilor împreună, având ca liant produsele inovatoare și de foarte bună calitate.

Povestea Tupperware® a început în 1946, când fondatorul companiei, Earl Tupper, a prezentat Bolul Wonderlier, un produs revoluționar, ce a reprezentat punctul de plecare în crearea standardului ridicat de calitate oferit de Tupperware®.

Produsele sunt destinate păstrarii, preparării, congelării, transportului și servirii preparatelor, garantând prospețimea alimentelor.

De-a lungul timpului, compania a creat produse inteligente care simplifică viața, oferindu-i consumatorului posibilitatea să economisească timp și bani.
Caci produsele Tupperware® sunt menite să diminueze cantitatea de deșeuri, protejează mediul înconjurător și sunt concepute să reziste o viață și chiar mai mult, cunoscut fiind faptul că se moștenesc din generație în generație.

Compania s-a deschis în mod oficial si in Romania, în aprilie 2011, fiind prezenta in showroomurile din București, Cluj-Napoca, Brașov, Baia Mare, Iași, Constanța.

IT’S PARTY AND CONFIDENCE TIME!!!!
Dincolo de ingeniozitatea produselor, culorile lor vii si vesele m-au binedispus imediat.
Mai ales ca Tupperware® a lansat conceptul de vânzare prin party – o șansă de a te întâlni cu familia, prietenii, vecinii, colegii si de a petrece momente de calitate alături de ei, descoperind un mod distractiv de a găti împreună.

Iar acum, in decembrie, ne-a mai susprins cu inca o lansare… inedita: platforma pentru o comunitate a femeilor: Chain of Confidence, disponibila acum si in Romania.
O comunitate unde noi, toate femeile, din intreaga lume putem reinvata sa visam.
Sa ne redescoperim.
Sa facem schimbarea dorita, caci, iata, acum suntem sustinute.
Si, odata inceputa aceasta schimbare, fiecare poate impartasi increderea si influenta viata celor din jur.

Forta femeii trebuie valorificata, nu subestimata! Caci femeia a fost si este un factor decisiv in societate!
Haide sa ramanem motivate.
Haide sa gandim pozitiv in prezent si pentru viitor.
Sa ne alaturam comunitatii Chain of confidence, pentru a ne schimba si a fi parte din schimbare!

So…let’s party together!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *