Quote

Cel mai mare magazin TOPSHOP TOPMAN din sud-estul Europei s-a deschis în Băneasa Shopping City

TOPSHOP TOPMAN – THE BIGGEST ONE!
Tocmai am fost să vizitez cel mai mare magazin TOPSHOP TOPMAN din Sud-Estul Europei. Un magazin uriaș și impresionant prin orice detaliu s-a deschis zilele trecute la Băneasa Shopping City. Este cazul să mai menționez că mii de iubitori ai brandurilor de modă britanice au vizitat deja cu nerăbdare, încă din primele zile de la deschidere, impresionantul spațiu comercial de peste 1.200mp?

Grupul Voici la Mode, deținătorul francizei în România, și-a întâmpinat clienții cu două mari surprize, primii 100 de vizitatori care au fost prezenți în fața magazinului în dimineața inaugurării au primit câte un card de cumpărături în valoare de 100 Lei, iar primii 1.000 de clienți care au făcut achiziții de minimum 100 lei în weekend-ul de deschidere (14-17 noiembrie), au primit cadou o geantă de cumpărături personalizată cu TOPSHOP TOPMAN.
Noua locație considerată flagship store, pune la dispoziția clienților și vizitatorilor săi care își doresc și un strop de relaxare pe lângă sesiunile de shopping, servicii de înfrumusețare express (manichiură, pensat, make-up & hair styling) în salonul special amenajat de către BROW BAR & MORE.

Tot in flagship-store-ul TOPSHOP TOPMAN Băneasa Shopping City sunt găzduite și pop-up shop-uri exclusive ale câtorva designeri londonezi, printre care Jovonna London, WHYTE STUDIO, AoC (Absence of Colour) și Ragged Priest. Totodată, clienții își vor putea personaliza bijuteriile semnate Lisa Angel la un pop-up bar amenajat în magazin.
„Suntem încântați că am reușit să deschidem cel de-al doilea magazin TOPSHOP TOPMAN din România, care de altfel este și cel mai mare din Sud-Estul Europei. Provocarea noastră este aceea de a le oferi clienților noștri o gamă cât mai variată de articole vestimentare, accesorii și noi branduri, unele dintre acestea fiind disponibile exclusiv în România magazinul nostru din Băneasa Shopping City.” declară Michael Antoniades – General Manager, Topshop Topman, Romania & Cipru.

Tot în weekend-ul de deschidere, atmosfera a fost completată de sesiuni live de muzică, asigurate de un DJ chiar din inima magazinului, dar și surprize de tipul “Răzuiești și câștigi” prin care vizitatorii Băneasa Shopping City au avut șansa de a câștiga un STYLE UPDATE în valoare de 2.000 Lei.
Serviciul de personal shopping Topshop Topman este un serviciu de cumpărături premium, disponibil în magazinele selectate Topshop Topman din întreaga lume. Experții în modă oferă consultanță unică, personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și pot pregăti propuneri de ținute înainte de a se întâlni cu clienții care nu au timp suficient de shopping. Toate întâlnirile se desfășoară în cabine de probă private și elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână.

TOPSHOP
Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.
Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

TOPMAN
Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională. Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.
Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări.
Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

VOICI LA MODE GROUP
Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *