Gallery

Ce-şi doresc bărbaţii (part 2)

Ce vor bărbaţii? Am încercat şi în prima parte a articolului să răspund, dar se pare că lista de posibile răspunsuri s-a lungit mult peste aşteptările mele 🙂 Să o continuăm, deci:

SĂ SE DEZLĂNŢUIE:
GO WILD!

Pentru barbati, parfumul reprezintă o conexiune emoțională cu ceea ce suntem, cu o dorință ascunsă sau un vis dezvaluit intr-o aroma.

Noul parfum DSQUARED2 WILD (50ml – 248lei) explorează conexiunile barbatului cu universul natural și urban ce îl înconjoară.
Acest concept enigmatic și covertibil face parte din ADN-ul casei Dsquared2: liberatea bărbatului de a-și exprima propria senzualitate și cele mai ascunse dorințe.
Modern și sigur pe sine, acest bărbat acționează și joacă dupa paradigmele vieții moderne și ale societății urbane.
Cu toate acestea, existența sa zilnică se adaptează spiritului său rebel, bine ascuns în interior.
Este condus de DORINŢA DE A OBŢINE PROPRIA LIBERTATE, ce îl atrage asemenea unui magnet și îl conduce într-un loc în care este, în final, liber.

SĂ PARTICIPE LA O CURSĂ NEAȘTEPTATĂ
Dintr-o dată încăperea se umple cu prospețimea aromatică a florii de Santolina, cu tonuri vibrante și îndraznețe de Rășină.

SĂ PLECE INTR-O CĂLĂTORIE
Notele intense și memorabile de rășina Opoponax se mixează cu accentele moderne de ambră vegetală și exprimă virilitate, putere și forță.

SĂ ÎŞI AFIRME PASIUNEA SĂLBATICĂ
Un parfum copleșitor, care anuntă un spirit liber și sălbatic.
Senzualitatea Ambrei Vegetale exprimă o alură plină de personalitate. Combinată cu notele primare și profunde de Humus, acest parfum evocă cele mai neașteptate descoperiri.

“Conceptul parfumului Wild are o legătură intrinsecă cu noi, barbatii, și cu ideologia casei Dsquared2. Expresia autentică
a sinelui este de a trăi o libertate completă a ceea ce comunicăm și a ceea ce gândim – acest concept este facinant,
mai ales în societatea de astăzi ”
, ne dezvăluie Dean and Dan Caten, Dsquared2.

###
SĂ POARTE NEGRU EXTREM

Masculin, misterios și negru absolut!
Noul Trussardi Black Extreme, 50ml, 291 lei – este noul parfum dedicat bărbatului modern care este mereu în căutarea aventurii.
Tradiția și originile brandului sunt evocate printr-un design elegant, atemporal și reprezintă semnatura excelenței italiene.
Puternic și diferit, noul parfum cucerește și atrage folosind
o nouă armă de seducție.

SĂ SFIDEZE CONCEPTELE CLASICE
Notele sale de bază sfidează conceptele clasice și oferă o declarație puternică, contemporană.
Acordurile aristocratice de piele neagră, cu fațetele lemnoase, vetiver și patchouli exprimă o senzualitate evidentă și sofisticată.
Parfumul se diferențiază prin contrastul dintre notele extrem de proaspete de lămâie italiană și acordurile puternice marine.
Nota fructată de prună învăluită de irisul italian intensifică caracterul unic, schimbător al parfumului prin nuanțe întunecate, senzuale și elegante.

SĂ TRĂIASCĂ LA EXTREM – BLACK EXTREME
Sticla opacă, neagră reflectă eleganța și alura sofisticată a casei ce are ca simbol Ogarul, iar detaliile extraordinare aurii
completează perfect designul atrăgător al acestui parfum.
Emblemă gravată pe capacul sticlei îi oferă un plus de personalitate.
Numele ‘Trussardi Black Extreme’ gravat cu litere elegante aurii reprezintă un semn distinctiv al caracterului și intensității acestui parfum.

Tomaso Trussardi, a patra generație a familiei Trussardi, este imaginea campaniei publicitare Trussardi Black Extreme.
Un bărbat modern de succes care devine într-un mod spontan și natural protagonistul acestei campanii alb-negru atât de elegante.
În stilul, eleganța și tradiția casei!

Ce îşi doresc, deci, bărbaţii? Bărbaţii moderni vor atât de multe lucruri! Au atât de complexe şi de multe faţete pe care trebuie să învăţăm să le descifrăm!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *