Quote

Când ne-o fi mai green, așa să ne fie!

DEBARCAȚI PENTRU PRIMA DATĂ ÎN SFÂNTU GHEORGHE
– Mergem în Deltă, în Sfântu Gheorghe!,
zic eu, hotărând, în sfârșit destinația pentru săptămâna de vacanță.
– ^@#&?,
răspunde el, la fel de ferm și de chill ca o căprioară în noapte, luată brusc prin surprindere de farurile unei mașini de teren.
– Aahm, bun. Plecăm vineri, să știi.

Și vineri am plecat!
Prima dată la Sfântu Gheorghe, și pentru mine, și pentru el. O săptămână de foc și de test, prima noastră vacanță împreună. El – alergic la o mulțime de chestii, de la puful de sălcii și de stuf până la înțepăturile de țânțari; un metropolitan convins si un antifan perfect al peștelui, în orice formă și fel ar fi gătit.
(Adică, să nu mai mai lungesc vorba, cel mai nepotrivit om pe care să îl iei și să îl duci în Deltă, cu sau fără voia lui!).
Acum, asta e, mi-am zis în gând. Eu am decis unde ne facem vacanța, deci… cum vor vrea Bunuțu’ și toți sfințișorii!
Am scuipat de 3 ori în sânul familiei și duși am fost spre est, cu noaptea-n cap și cu șlapii-n picioare.
Și a fost o vacanță de vis, memorabilă!

SUNT CELEBRĂ. DA’ NU E CAZUL SĂ MA MAI SCOȚI DE AICI!
O variantă era să parcăm în Tulcea și să luăm din port vaporul public de ora 13.30, care face naveta până la Sfântu Gheorghe.
Am decis însă să lăsăm mașina în micul port din satul Murighiol și să luăm o barcă privată, care într-o oră ne-a purtat, ca vântul și ca gândul, pe canalele Dunării, până în satul-insulă cu nume predestinat, Sfântu Gheorghe.
Căci este, chiar este un colț de Rai, un tărâm nou creat, acolo unde Dunărea sărută pentru ultima dată pământul, pentru a se abandona apoi apelor Mării Negre.

Sfântu Gheorghe este un loc atât de special, de frumos și cu energii atât de bune, de care nu ai cum sa nu te îndrăgostesti, ca si noi, încă de la primii pași acolo, încă de la prima vacanță acolo…

Eu cu siguranță am dezvoltat o relație specială cu Sfântu Gheorghe si m-am intors de multe ori aici, de atunci – de acum 12 veri si până in zilele noastre. Insa acum vreau să iti povestesc strict despre cea mai recentă experiență a mea in Deltă, cea de săptămâna trecută, când am revăzut Sfantu Gheorghe si Green Village, satul din sat, satul verde si ideal din tărâmul cel dintre ape.

SFÂNTU GHEORGHE – Probabil unul dintre cele mai frumoase locuri din lume, locul unde
Locul unde Green Village Resort îmbină aventura și natura sălbatică cu relaxare și confort, într-un tărâm unic de vacanță din paradisul Deltei Dunării.

Primul și primul lucru, după ce am ajuns vineri din Murighiol cu șalupa particulară și m-am cazat într-o superbă casă din lemn din Green Village (extrem de generoasă ca spațiu si confort si extrem de fotogenica, mai ales cu al sau acoperiș din stuf) a fost sa merg pe jos până pe plaja. Imi era atât de dor să salut simultan marea si Dunarea, sa ne mângâiem reciproc cu privirea, chiar acolo, chiar in locul in care apele învolburate ale fluviului se arunca intre valurile blânde ale marii, născand zi de zi pământ nou-nout.
Dor de mare, dor de povești, de legende, de spectacolul incredibil al naturii…

A GREEN RESORT, A GREEN VILLAGE

Deja inca din drumul spre Green Village, natura ne-a învăluit si recurerit, în timp ce-am străbătut canalele flancate de sălcii, stuf si frunze de nuferi așteptându-și viitoarele flori. Aerul proaspăt ne-a curățat gândurile, încă de la începutul călătoriei, readucându-ne instantaneu zâmbetul pe buze si buna dispozitie.

Gata de experiența unică pe care am venit sa o retraiesc in Delta.
O experiență de vacanță exotică, la câteva ore distanță de București. O experiență specială, cum până acum am mai trăit doar in colțuri îndepărtate de lume, într-o delta din Guatemala, unde Rio Dulce se varsă în Marea Caraibe; ori într-un sat liniștit de pescari din El Salvador, pe malul Pacificului. Sau pe Mekong, în Laos și în Vietnam. Ori în tribul birmanez din golful Bengalului, unde mi-am petrecut un Crăciun.

E vorba despre aceleasi energii pure, extraordinare, de liniștea de dinafara clișeelor, de relaxarea de început de lume, departe de lumea dezlănțuită. De cazarile extraordinare, care beneficiază de mai mult de 4 stele… beneficiază, de fapt, de cerul cu toate stelele si constelatiile lui, pe care le admiri de pe prispă sau de pe iarba din fața căsuței. Si de răsărituri romantice. Și de apusuri inegalabile, de soare si de lună, reflectate dintre ape.

PERSONALUL
Ce îmi place de fiecare data este ca în Green Village chiar am simțit ca am alături de mine oamenii sufletiști din personal, care nu doar că ofera vizitatorilor servicii de calitate, ci împărtășesc cu tine zâmbete, sfaturi si povesti.
In plus, din vara aceasta, personalului neaoș romanesc i se alătură câteva figuri exotice, din Sri Lanka, ce vor aduce cu siguranță un plus de culoare locului.

CAZARE
Ca sa ne bucuram de o adevărată experiență complexă întreaga vacanță, resort-ul Green Village este împărțit pe mai multe zone diferite, cu nume inspirate de natura: Starcul Alb, Lebada, Pelicanul, Egreta ori zona unde se ține, în fiecare an, în august, festivalul de film Anonimul. Pe scurt, un complex de cazare amplu, in care timpul a stat in loc; si unde ai o mulțime de activități de făcut, o mulțime de surse de distractie si de petrecut timp liber de calitate.

* ZONA LEBĂDA ȘI PELICANUL
Aici este surprinsă esența a tot ce are Green Village Resort de oferit, de la cazarea deosebita in Delta Dunării, restaurant, spa, piscină și multe alte facilități, împărțite astfel încât să fie menținută intimitatea fiecărui tip de funcțiune.

Zona este cea mai activă, un pol al petrecerii timpului în aer liber, al delicateselor preparate cu talent și suflet și al filmelor din topurile de la Hollywood. Pontoanele și foișoarele mărginesc zona spre lacuri și oferă priveliști către nemărginirea Deltei. Dacă iubești mediul animat, aici îți vei petrece cel mai mult timp.

* EGRETA
Aflată în imediata apropiere a pontonului de sosire, zona de cazare din Delta Dunării, Egreta, este liniștită. Aici sunt vilele 1 și 2, cu camere duble și penthouse-uri – între vile găsesti câteva facilități de relaxare ca jacuzzi, Welcome Lounge sau Bayside Fitness.

Deci, cine vrea sa vina cu mine in urmatoarea vacanță de la Green Village din Sfantu Gheorghe, sa ridice de pe acum două degete. Ba chiar doua mâini, as zice. Si tot sufletul! Caci experiența te va incanta si îmbogăți, cu siguranță ???