Quote

Blank Canvas? Or blanCKanvas?

A blank Canvas by CK? Calvin Klein își lansează campania Primăvara 2021!

Prin noua campanie, minimalismul specific brand-ului Calvin Klein devine o pânză dedicată explorării creative, revenindu-se asfel la lucrurile considerate a fi esențiale. Piesele statement, create în mod conștient cu această caracteristică, cum ar fi tricoul alb perfect, siluetele clasice/de arhivă din denim și lenjeria de corp cu monograma iconică a brand-ului, oferă posibilitatea unei exprimări de sine nelimitate. Devin o pânză goală (a Blank Canvas). Fotograful Mario Sorrenti și regizorul Terence Nance sunt cei care au surprins prin imagini intime și suprarealiste, prin dialog și mișcare, povestitorii, vizionarii și creatorii de astăzi, care își împărtășesc propriile istorii.

Distribuția:
– Anthony Ramos, actor, muzician
– Janaya Future Khan, creator de conținut, futurist, activist
– Jacob Elordi, actor
– Koffee, muzician
– Megan Thee Stallion, rapper
– Queer Skate LA, colectiv de skateri din Los Angeles, California
– Rina Sawayama, cântăreață – compozitoare
– Sage Elsesser, muzician și skateboarder
– Vinson Fraley, dansator

Noile oferte din colecția Primăvara 2021 se concentrează pe stiluri fundamentale. În gama Underwear, tehnologia Air Fx Tech permite pielii să respire mai bine. Confortul este reinterpretat, modelând iconicele siluete Calvin Klein, prin utilizarea materialelor ce provin din surse sustenabile. În gama Jeans, piesele monocromatice, neutre din punct de vedere al genului, precum jachetele trucker și maiourile din bumbac sunt destinate să devină piese statement în garderoba fiecăruia.

Credite pentru campanie Fotograf: Mario Sorrenti, Regizor: Terence Nance
@calvinklein
#mycalvins

CALVIN KLEIN
Este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *